فیلمبرداری از غرفه نمایشگاه

در غرفه نمایشگاه شما، اتفاقات و لحظه هایی هستند که باید ثبت شوند. همچنین به دلیل موقت بودن نمایشگاه، این اتفاق خیلی سریع پایان می یابند. از این رو فیلمبرداری از غرفه نمایشگاه امری مهم است که شما باید به آن توجه کنید.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به جای استخدام یک فرد حرفه ای برای این امر از گوشی موبایل خود جهت ثبت وقایع استفاده کنند. اما توصیه ما به شما این است که این کار را به افراد حرفه ای بسپارید. فیلمبردای از غرفه نمایشگاه توسط یک شخص غیر حرفه ای و همچنین با وسیله ای همچون گوشی به دلایل زیر توصیه نمی گردد:

  • از دست رفتن فایل ها و یا ناقص بودن آنها
  • غیرحرفه ای بودن فیلم های تهیه شده
  • عدم داشتن تخصص لازم باعث عدم توجه به موارد و ثبت وقایع مهم می گردد.

برای فیلمبرداری از غرفه نمایشگاهی از چه شخصی کمک بگیریم؟

اشخاصی هستند که به طور حرفه ای فیلمبرداری را آموزش دیده اند. علاوه بر این افراد، اشخاصی هستند که در زمینه فیلمبرداری از غرفه نمایشگاهی تجربه دارند و در این زمینه نیز آموزش دیده اند. اگر شما بتوانید این افراد حرفه ای را در کنار تیم خود داشته باشید، فیلمبرداری و ثبت وقایع به بهترین شکل انجام خواهد شد.

ما در مجموعه خدمات نمایشگاهی زینو، می توانیم به شما بهترین تیم از افراد متخصص در زمینه های مورد نیاز را معرفی کنیم. در تیم ما بهترین عکاسان و فیلمربرداران جهت پوشش تصویری غرفه شما حضور دارند. کافی است با شماره های ۰۹۱۲۹۴۴۹۲۱۲ – ۰۹۳۹۵۴۶۳۷۸۷ تماس بگیرید و از کارشناسان ما جهت دریافت خدمات راهنمایی دریافت کنید.

چرا به پوشش تصویری در نمایشگاه نیاز داریم؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همچنین شبکه های اجتماعی بیشتر از گذشته نیاز به داشتن تصاویر و فیلم های مناسب از ایونت ها احساس می شود. به کسب و کارهایی که می خواهند اقدام به برگزاری غرفه در نمایشگاه ها کنند، به دلایل زیر عکاسی و تصویربرداری نمایشگاهی توصیه می گردد.

تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

اگر شما نیز همانند کسب و کارهای دیگر در شبکه های اجتماعی فعال هستید و به طور مرتب پست هایی را برای دنبال کنندگان خود قرار می دهید، عکس ها و فیلم های تهیه شده در فیلمبرداری از غرفه نمایشگاه می توانند بسیار کمک کننده باشند. شما می توانید رویدادها و اتفاقات را با بازدیدکنندگان خود به اشتراک بگذارید.

تیزر تبلیغاتی

حتما شما هم شاهد تلویزیون یا پرده های بزرگ در غرفه ها شده اید که تیزرها و فیلم های بسیار زیبایی از خدمات یا محصولات آن مجموعه را به نمایش می گذارند. تهیه و پخش تیزر در غرفه می تواند در جذب مشتری بسیار موثر باشد. از این رو حتما از تیم خود بخواهید که یک تیزر زیبای تبلیغاتی در برنامه فیلمبرداری از غرفه نمایشگاهی خود قرار دهند.

جهت تبلیغات در شبکه های مجازی و سایت

 

تبلیغات نمایشگاه در شبکه های مجازی و سایت

شما کارهای زیادی برای تبلیغات و اعلام حضور خود در نمایشگاه انجام خواهید داد. این تبلیغات از قبل از شروع نمایشگاه آغاز می گردد و تا پایان آن نیز ادامه دارد. یکی از روش هایی که شما می توانید حضورتان در نمایشگاه را به دیگران اطلاع بدهید، از طریق شبکه های اجتماعی و یا سایت می باشد. شما با قراردادن عکس ها، تیزر تبلیغاتی و فیلم های کوتاه می توانید تبلیغات موثری را در فضای اینترنت انجام دهید.

ثبت در رزومه کاری

یکی از فواید حضور در نمایشگاه ها، جمع آوری یک رزومه حرفه ای و عالی است. شما می توانید تصاویر و فیلم های تهیه شده در فیلمبرداری از غرفه نمایشگاهی خود را در رزومه خود ثبت کنید. همچنین در صورتی که سایت دارید، حتما به عنوان حضور در نمایشگاه این موارد را در سایت نیز ثبت کنید.

ثبت حضور افراد مهم و رویدادها

در بسیاری از غرفه های نمایشگاهی جهت بازاریابی چهره های معروف به غرفه دعوت می شوند. حضور افرادی که مردم آنها را دوست دارند باعث افزایش اعتبار و بازدید و در نتیجه فروش محصولات شما می گردد. همچنین ممکن است در غرفه شما مواری همچون مسابقه، قرعه کشی و موارد دیگر اجرا شود.

توصیه می گردد از حضور افراد معروف، مدیران شرکت های بزرگ، اجراهای زیبا و … فیلمربرداری و عکاسی شود. شما می توانید از آن ها در تبلیغات و رزومه خود استفاده کنید.

فیلمبرداری از غرفه نمایشگاه چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

ویژگی های فیلمبرداری از غرفه نمایشگاه

تصاویر طبیعی باشند

یکی از زیباترین عکس ها و فیلم ها مواردی هستند که بدون اطلاع قبلی و به صورت طبیعی گرفته شده اند. در واقع در غرفه نمایشگاهی نیز باید پوشش تصویری به همین گونه باشد. فیلمبردار باید لحظات ناب را پیدا کند و کاملا طبیعی از آنها فیلمبرداری کند. به هیچ عنوان نباید این حس به تماشاکننده فیلم القا شود که افراد در حال بازی کردن نقش هستند.

خلاقیت و ذوق هنری

داشتن خلاقیت و ذوق هنری برای فیلمبرداری که وظیفه فیلمبرداری از غرفه نمایشگاهی را بر عهده می گیرد بسیار مهم است. شما می توانید با مشاهده نمونه کارهای هر شخص سلیقه و خلاقیت او را بسنجید. این تفکر غلط که فیلمبرداری نیازی به خلاقیت و اجرای ایده ندارد را دور بیندازید.

هدفمند فیلمبرداری شود

یک فیلمبردار خبره ابتدا مشخص می کند که هدفش از تصویربرداری چیست. به چه فیلم هایی نیاز دارد؟ قرار است تیزر تهیه شود؟ محصولات جدیدی ارائه می شود که نیاز به فیلمبرداری داشته باشد؟ مشتریان جلب چه مواردی در غرفه می شوند؟ و… .

فیلمبردار با تجربه و تخصص خود باید قبل از شروع کار خود یک برنامه ریزی و هدف داشته باشد و با تمرکز به آن هدف کار خود را انجام دهد.

صدابرداری فراموش نشود

بسیاری از فیلم های تهیه شده در غرفه ادیت و صداگذاری می شوند. اما گاهی سخنرانی یک شخص، صحبت های بازدیدکنندگان و یا غرفه داران و موارد دیگری است که باید در فیلم ها با کیفیت خوب و واضح باشد. از این رو حتما به صدابرداری در فیلمبرداری از غرفه نمایشگاهی توجه کنید.

نورپردازی

یکی از مواردی که در کیفیت فیلم تاثیر بسیار زیادی دارد نور است. شیوه نورپردازی صحیح و تخصصی می تواند در کیفیت یک فیلم نقش زیادی داشته باشد. اشخاصی که در زمینه فیلمبرداری تخصص دارند به طور کامل با نورپردازی آشنا هستند و به این نکته توجه می کنند.

4 پاسخ
  1. ali abasi
    ali abasi گفته:

    سلام
    برای یک غرفه یک نفر را برای عکاسی و فیلمبرداری در نظر میگیرید یا برای هرکاری یک شخص؟ من نیاز دارم که همزمان عکاسی و فیلمبرداری انجام شود

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام بر شما
      برای هر کدام از موارد عکاسی و فیلمبرداری شخص متفاوتی در نظر گرفته می شود. تامین نیروها با توجه به نیاز شما خواهد بود. حتی ممکن است با توجه به وسعت و ایونت شما به چند نیرو نیاز داشته باشید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (59 امتیاز)