برگزاری همایش و جشنواره

برگزاری همایش و جشنواره

برگزاری همایش و جشنواره برای بالا بردن فرهنگ جامعه نقش مهمی دارد. اما بدون داشتن برنامه ریزی و یا هدف نمی توان به برگزاری جشنواره و همایش اقدام کرد. مجموعه یا شرکتی که اقدام به برگزاری این موارد می کند باید اعتبار خود را در نظر داشته باشد. از این رو مهم است که از یک تیم متخصص و با تجربه در این زمینه کمک بگیرد.

این تیم می توانند با مشاوره و کمک، بهترین ها را برگزار کنند و شرایط و قوانین و همچنین مواردی که باید در نظر گرفته شود را به شما اطلاع دهند. اهداف شما را در نظر بگیرند و با توجه به آن مسیر برگزاری همایش و جشنواره را برای شما به بهترین شکل بچینند. شرکت زینو، می تواند در این زمینه شما را راهنمایی کند که بتوانید برای یک همایش و یا جشنواره به صورت کامل و عالی آماده شوید.

برگزاری همایش و جشنواره

مجموعه زینو می تواند به شما کمک کند بهتر و حرفه ای تر در همایش ها و جشنواره ها دیده شوید. جهت استفاده از خدمات ما و همچنین دریافت مشاوره و راهنمایی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برگزاری همایش زینو

همایش چیست؟

برای آشنایی با همایش می توان گفت، به معنای این است که اشخاصی دور هم جمع می شوند که برای موضوع خاصی با یکدیگر تبادل نظر و تصمیم گیری کنند. همایش ها می توانند در سطح ملی یا بین المللی نیز باشد و به صورت دائم یا موقت برگزار شوند. برگزاری همایش دارای قواعد و قوانینی است که باید رعایت شود. از این رو بهتر است آن را به یک تیم متخصص و با تجربه در این زمینه بسپارید.

تعداد افراد و مدت زمان همایش

تعداد افراد شرکت کننده یا زمان خاصی برای همایش ها در نظر گرفته نشده است. بعضی از افراد بر این عقیده هستند که باید تعداد اشخاص زیر 100 نفر باشد و برخی می گویند بین 100 تا 300 نفر باشند. از نظر زمانی نیز به همین صورت و می تواند بدون محدودیت از چند ساعت تا حتی

انواع همایش

همایش ها از نظرهای مختلفی تقسیم بندی می شوند. در ادامه چند نمونه برای شما آورده شده است.

انواع همایش ها از نظر گستردگی: همایش های بین المللی، منطقه ای، ملی، محلی، همایش سازمانی، مجامع سازمانی وهمایش های درون گروهی.

انواع از نظر موضوع: تخصصی، نیمه تخصصی و عمومی.

از نظر توالی: ادواری و متوالی ، غیر ادواری

جشنواره چیست؟

جشنواره در واقع یک نمونه از همایش است که برگزاری جشنواره به صورت برنامه های شادسازی و یا مناسبتی همچون فرهنگی و مذهبی و… می باشد. در جشنواره ها می توان نمایش، مسابقه و … نیز داشت.
برگزاری انواع جشنواره ها از جمله، جشنواره غذا، بومی، کالای ایرانی و… هر کدام خصوصیات و نحوه برگزاری متفاوتی دارند. همچنین برگزاری نمایش ها، مسابقات، بازی های کودکانه یا حتی مخصوص بزرگسالان، داشتن یک مجری مناسب و موارد بسیار دیگری هستند که باید در نظر گرفته شود. برای برگزاری این موارد به افراد متخصص نیاز دارید که بتوانید به هدف خود برسید و آن نتیجه ای که می خواهید را از آن بگیرید.

برگزاری جشنواره زینو

برگزاری همایش و جشنواره

برگزاری جشنواره و همایش یکی از کارهای پر استرس و زمان بر می باشد که در صورتی که به درستی پیش نرود، علاوه بر از دست رفتن سرمایه، اعتبار یک مجموعه نیز زیر سوال خواهد رفت. از این رو برای اینکه در این مسیر و برای رسیدن به اهداف و موفقیت ها با شکست مواجه نشوید، از تیمی کمک بگیرید که در این زمینه تخصص کافی را داشته باشند.

از جمله کارها و مواردی که باید هنگام برپایی همایش ها و جشواره ها پیش بینی و تهیه کنید:

  • پیش بینی اعتبارات لازم
  • سوابق و نتایج حاصل از همایش ها و جشواره های قبلی
  • اهداف همایش و کاربردهای آن
  • عکس برداری و تیزربرداری مناسب
  • دعوت سخنران ها و میهمانان معروف داخلی و خارجی
  • پذیرایی مناسب و درخور
  • قدرت بیان و آراستگی ظاهری
  • ایجاد نظم در بین اعضای
  • اطلاع رسانی و تبلیغات از طریق رسانه های خبری پر بیننده
پذیرایی همایش و جشنوراه زینو

تشریفات در همایش و جشنواره

برای برگزاری هر رویدادی حتی برگزاری همایش و جشنواره شما به یک پذیرایی درخور و مناسب از مهمانان نیاز دارید. در این گونه موارد ممکن است تعداد مهمانان بالا باشد، از این رو پذیرایی سخت تر و بی نظم تر خواهد شد. اما تیم هایی همچون تیم تشریفات زینو، با توجه به تخصص و سابقه ای که در این زمینه دارند، می توانند شما را کمک کنند که به خوبی و آنطور که شایسته مهمانان است از آنها پذیرایی کنید.

در این پذیرایی ها می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم، میوه، شیرینی و… را داشته باشید. نیازی نیست در بین استرس های زیاد برگزاری جشنواره و همایش، استرس پذیرایی مناسب را نیز داشته باشید. فقط کار را به کاردان آن بسپارید و با خیال راحت، توجه و انرژی خود را برای بخش های دیگر صرف گنید.

ویژگی های یک همایش یا جشنواره خوب

سخنران مناسب

سخنران فقط برای صحبت کردن نباید باشد، بلکه باید آموزش نیز بدهد. یک سخنران سطح متوسط می تواند 20 الی 30 دقیقه توجه حضار را جلب کند. اما شما در همایش و جشنواره خود به شخصی نیاز دارید که بتواند با سخنرانی خوب، استفاده از موارد بصری، سخنرانی آموزشی و … علاوه بر جلب توجه حضار به مدت طولانی، آنها را به انجام فعالیت و یا همراهی نیز وا دارد.

برنامه ريزی همایش

دیگر زمان گذشته نیست که با استفاده از یک پاورپوینت همایش خود را پیش ببرید. شما باید از تکنولوژی های جدید و به روز استفاده کنید. چت روم، ایمیل، ویدیو کنفرانی و… مواردی هستند که در همایش شما می توانند کمک کننده باشند. شما باید از همایش های سنتی پیشی بگیرید.

محل برگزاری مناسب

مکان در برگزاری همایش و جشنواره بسیار مهم است. در انتخاب مکان مناسب حتما از یک فرد یا تیم خبره کمک بگیرید.

برای برگزاری جشنواره و همایش از چه تیمی کمک بگیریم؟

همانطور که اشاره کردیم و بارها در این مقاله ذکر شد، برگزاری همایش و جشنواره باید به افراد متخصص و آموزش دیده این حوزه سپرده شود. اشخاصی که بتوانند از نظر مالی، اهدافی و…. مدیریت لازم را انجام بدهند. موفقیت اتفاقی نسیت، بلکه با بهترین تصمیم ها اتفاق می افتد.
مجموعه خدمات نمایشگاهی زینو می تواند در این زمینه مشاوره های لازم را به شما ارائه دهد، برای دریافت مشاوره با شماره های ۰۹۱۲۹۴۴۹۲۱۲۰۹۳۹۵۴۶۳۷۸۷ تماس بگیرید.

سوالات متداول

با توجه به اینکه ما انواع مختلفی از جشنواره ها و همایش ها را داریم و همچنین می توانند در سطح های مختلفی برگزار شوند، نمیتوان قیمت ثابتی اعلام کرد. اما شما می توانید با کارشناسان ما با شماره ۰۹۱۲۹۴۴۹۲۱۲ تماس بگیرید. کارشناسان ما بعد از دریافت اطلاعات لازم قیمت را به شما اعلام می کنند.

بله. ما در تمام مراحل با شما هستیم و با توجه به بودجه و هدف شما بهترین ها را برای شما آماده می کنیم.

همانطور که توضیح دادیم، شرکت زینو می تواند نیروهای مورد نیاز را تامین کند. تیم زینو حرفه ای ترین ها در حرفه خود هستند و برای تخصص خود آموزش دیده اند.

4 پاسخ
  1. س
    س گفته:

    سلام
    من می خواهم برای ایونتم یک شخصی من را راهنمایی کند و مشاوره به من بدهد که چگونه بودجه ام را مدیریت کنم و به چه چیزهایی بیشتر نیاز دارم.
    شما می توانید این کار را انجام دهید یا صرفه نیروها را تامین می کنید.

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام بر شما
      بله. با مجموعه تماس بگیرید. ما ک نیروی متخصص در این زمینه را به شما معرفی می کنیم. این شخص به شما مشاوره و راهنمایی لازم را ارائه می دهد و با تخصص خود به شما کمک می کند مدیریت صیحی روی بودجه و منابع خود داشته باشید.

      پاسخ
  2. ساحل ی
    ساحل ی گفته:

    سلام
    من برای یک ایونتی فقط به خدمات پذیرایی نیاز دارم. می توانم از مجموعه شما برای این امر کمک بگیرم؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (114 امتیاز)