پرومتر و سمپلر

پرومتر و سمپلر

بازاریابی به شیوه های متفاوت برای فروش محصول در نمایشگاه ها انجام می شود. یکی از این روش های بازاریابی استفاده از پرومتر و سمپلر در نمایشگاه است. در واقع اگر شما بتوانید از حضور فردی استفاده کنید که بازدیدکنندگان را ترغیب به خرید کند، بسیار در فروش شما موثر خواهد بود.

اجرای سمپلینگ و پروموشن توسط نیروهای حرفه ای نمایشگاهی پرومتر و سمپلر همانی است که شما برای این مورد به آن نیاز دارید. این نیروها می توانند محصول یا خدمت شما را بهترین شکل به بازدیدکنندگان معرفی کنند و آنها را ترغیب به خرید کنند.
امروزه تبلیغات یکی از مواردی است که می تواند سوددهی را افزایش دهد و نباید به آن به چشم هزینه اضافی نگاه کرد. متاسفانه هنوز خیلی از کسب و کارها با قدرت عجیب بارازیابی و تبلیغات آشنا نیستند.

تامین نیروی سمپلر نمایشگاهی

مجموعه خدمات نمایشگاهی زینو می تواند به شما در تامین حرفه ای ترین نیروهای نمایشگاهی کمک کند. جهت استفاده از خدمات ما و همچنین دریافت مشاوره و راهنمایی برای حضور در نمایشگاه ها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

استخدام نیروی سمپلر

سمپلینگ

حتما شما هم هنگامی که در خیابان ها و یا پاساژها در حال گردش هستید، با میزهای کوچکی که قصد معرفی محصول خود را دارند مواجه شده اید. افرادی با روی خوش و لبخند پشت این میزها هستند و سعی می کنند شما را با محصول یا خدمات جدید خود آشنا کنند. این سمپلینگ است.

سمپلینگ که در لغت به معنی مزه کردن است، روشی است که برای بازاریابی و تبلیغات استفاده می شود و شرکت های بزرگ به خوبی با آن آشنا هستند. همچنین آنها از نیروهای سمپلر حرفه ای برای اجرای آن استفاده می کنند. قدرت این روش تبلیغاتی محیطی را نباید دست کم گرفت.😎

البته باید به این موضوع توجه داشت که نیرویی که استخدام می کنید باید در کار خود بسیار حرفه ای باشد که بتواند نتیجه لازم را برای شما به دست آورد. شرکت خدمات نمایشگاهی زینو، می تواند برای تامین نیروی سمپلر متخصص نمایشگاهی به شما کمک کند.

در سمپلینگ چه روی می دهد؟

در سمپلینگ یک نمونه کوچک از محصول به مشتری ارائه می شود به همین دلیل به آن سمپل گفته می شود. مشتری می تواند بدون پرداخت پول، محصول را تست و بررسی کند، این دقیقا چیزی است که بسیاری از خریداران دوست دارند قبل از خرید داشته باشند. موارد دیگری که اجرای سمپلینگ توسط یک سمپلر حرفه ای به دنبال دارد، موارد زیر هستند.

  • امکان تست محصول وجود دارد.
  • مشتریان می توانند سوالات خود را از سمپلر بپرسند و پاسخ آن را همان لحظه دریافت کنند.
  • آگاهی کامل از کیفیت محصول برای مشتریان
  • آشنایی مشتریان با مزایا و ویژگی های خوب محصول یا خدمت
  • و…

پروموشن

پرومشن یکی دیگر از روش های تبلیغاتی است که برای فروش محصول استفاده می شود. در واقع هر کاری که برای اطلاع رسانی محصول و یا متقاعد کردن مشتری انجام می دهید که مشتری محصول را خریداری کند، را پرومشن می گویند.

طراحی یک سایت حرفه ای، اکانت شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، پخش بروشور در مغازه ها(می توانید به مغازه ها پول بدهید که بروشور های شما را پخش کنند)، بنر تبلیغاتی در سطح شهر و… همگی را می توان جز پروموشن دانست.

مطمئنا شما هم از این روش ها استفاده کرده اید و یا می خواهید با استخدام یک نیروی پرومتر حرفه ای روش های تبلیغاتی خود را گسته تر کنید. پرومتر در واقع به شخصی گفته می شود که وظیفه شناساندن محصول شما را به مشتری ها دارد.

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، تامین نیروی پرومتر حرفه ای شرط لازم برای دستیابی به هدف شما است. او. به خوبی می داند که چه روشی برای شما و کسب و کارتان مناسب تر است.

پروموشن در نمایشگاه

وظایف و توانایی های مورد نیاز برای نیروهای سمپلر و پرومتر

مهمترین مورد آشنایی با انواع روش های بازاریابی و تسلط کامل به امر بازاریابی است. در واقع این فرد باید تخصص و مهارت کافی را برای این شغل داشته باشد. با آگاهی کامل از حرفه خود و همچنین روش های تبلیغات است که می تواند به خوبی از روش های پربازده برای هر کسب و کاری استفاده کند. همچنین:

  • خوش برخورد باشد و با احترام کامل نمونه محصول را در اختیار بازدید کننده قرار دهد.
  • برای پاسخگویی به سوالات حوصله و روی خوشی داشته باشد. در واقع باید بازدید کننده بداند که می تواند هر سوالی دارد، بپرسد و پاسخ مناسبی نیز دریافت می کند و از پرسیدن سوالاتی که در ذهنش است، هراس نداشته باشد.
  • گزارشی از بازخورد رفتار بازدید کنندگان جمع آوری و به مدیر کسب و کار ارائه دهد. این مورد برای ارتقای محصول یا خدمت بسیار مهم است.
  • اطلاعات کامل و تسلط کافی بر محصول یا خدمت داشته باشد که بتواند آن را به خوبی معرفی کند و همچنین سوالات مشتریان را پاسخ دهد.
  • بتواند بازدید کننده را ترغیب به خرید و یا استفاده از خدمت کند. این مهمترین وظیفه یک پرومتر یا سمپلر است.
تامین نیروی پروموتر نمایشگاهی

استخدام بهترین نیروی پروموتر و سمپلر نمایشگاهی

اشخاصی که شما به عنوان این دو حرفه استخدام می کنید باید آموزش دیده و متخصص باشند. آنها باید توانایی ترویج محصول یا خدمت شما را با بهترین روش ها را داشته باشند. در واقع وظیفه یک سمپلر و یا پرومتر نمایشگاهی است که انتخاب کند چه روشی برای غرفه نمایشگاهی شما بهترین گزینه است.

او باید کسب و کار شما و نوع غرفه و همچنین نوع محصول و یا خدمت را در نظر بگیرید و با توجه به همه این موارد از بهترین شیوه بازاریابی استفاده کند. در نظر گرفتن توان مالی شما و هزینه ای که می توانید برای این تبلیغات داشته باشید نیز مورد مهمی است. در نتیجه برای تامین نیروی پرومتر و سمپلر نمایشگاهی به یک مرکز معتبر مراجعه کنید که مطمئن باشید تیم آنها از تخصص و تجربه کافی برخوردار هستند.

شرکت خدمات نمایشگاهی زینو، با کادری مجرب و متخصص، یکی از بزرگترین مراکز تامین نیروی نمایشگاهی در کشورمان ایران است که توانسته با ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، رضایت صد در صدی آنها را جلب کند. کافی است با خیال راحت کار بازاریابی و معرفی محصول یا خدمت خود را به تیم ما بسپارید.

شما می توانید جهت بهره مندی از خدمات مجموعه زینو با کارشناسان ما و با شماره های ۰۹۱۲۹۴۴۹۲۱۲۰۹۳۹۵۴۶۳۷۸۷ تماس بگیرید. آنها علاوه بر مشاوره رایگان شما را برای دریافت خدمات مورد نیازتان راهنمایی می کنند. با ما بهترین نیروهای نمایشگاهی و حرفه ای ترین نیروهای سمپلر و پرومتر را داشته باشد.😃

سوالات متداول

هزینه و بودجه ای که شما باید برای پروموشن و یا سمپلینگ در نظر بگیرید به عوامل زیادی بستگی دارد. نوع محصول یا خدمت شما، تعداد افرادی که نیاز دارید، مکانی که می خواهید پروموشن اجرا شود و…. . از این رو شما می توانید با کارشناسان ما در زینو با شماره های ۰۹۱۲۹۴۴۹۲۱۲۰۹۳۹۵۴۶۳۷۸۷ تماس بگیرید و با ارائه اطلاعات مورد نیاز، استعلام قیمت کنید.

توجه داشته باشید که اگر بودجه خاصی نیز برای این مورد در نظر دارید، زینو به شما کمک می کند با آن بودجه بهترین پروموشن و یا سمپلینگ را اجرا کنید.

پروموشن و سمپلینگ برای اکثر مشاغل قابل اجرا هستند. به طور مثال مشاغل زیر می توانند از این شیوه بازاریابی بهره ببرند:

  • فروش لوازم خانگی
  • تولید کننده لوازم برقی
  • فروش لوازم تشریفات
  • ارائه دهنده خدمات تشریفاتی
  • و…

شما باید کالایی را انتخاب کنید که با رقیبان شما در رقابت است و شما توانسته اید بهتر عمل کنید. در واقع شما باید بهترین های خود را و همچنین متفاوت ترین های خود را ارائه دهید. نگران این موضوع نباشید، زینو می تواند با بررسی کالاهای شما در انتخاب بهترین محصول به شما کمک کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (112 امتیاز)