بارمن و کافه من

بارمن و کافه من

یکی از حرفه ها و شغل های زیبا و معروف در جهان و همچنین ایران بارمن، باریستا و یا کافه من می باشد. این حرفه مخصوص جنسیت خاصی نیست و هم خانم ها و هم آقایان در آن مشغول به کار هستند. افرادی شیک پوش با لباس فرم جذاب.

بارمن یا کافه من بودن به آن سادگی که فکر می کنید نیست و نیاز است که مهارت ها و تخصص هایی را داشته باشید. به طور مثال یک باریستا من باید اطلاعات کاملی درباره انواع قهوه ها و زمان دم کشیدن و نحوه دم کردن آن ها را داشته باشد. همچنین به کار با دستگاه های مختلف در این زمینه مسلط باشد. از این رو به آنها قهوه چی نیز می گویند.

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از این اشخاص در اختیار شما قرار بدهیم. در صورتی که برای نمایشگاه ها، برگزاری ایونت ها و مراسمات خود به نیروی بار من نیاز دارید، می توانید با کاشناسان ما در شرکت خدمات نمایشگاهی زینو، تماس بگیرید. این عزیزان بعد از ارائه مشاوره های رایگان و لازم بهترین اشخاص را به شما معرفی می کنند.

کافه من کیست

مجموعه خدمات نمایشگاهی زینو می تواند به شما در مراسمات و ایونت ها همچون برگزاری همایش و جشنواره، غرفه نمایشگاهی و… کمک کند که بهتر و حرفه ای تر باشید. جهت استفاده از خدمات ما و همچنین دریافت مشاوره و راهنمایی برای حضور در نمایشگاه ها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مجموعه تشریفات نمایشگاهی زینو
کافه من

تفاوت بین باریستا و کافه من

متاسفانه در ایران ما این دو را مشابه هم می دانیم و به صورت مترادف استفاده می کنیم. اما این گونه نیست و این دو با یکدیگر متفاوت هستند. در تعریف کلی می توان گفت:

  • کافه من: مدیر کافی شاپ است و مدیریت داخلی کافی شاپ را به عهده دارد و ارتباط با مشتریان نیز بر عهده اوست.
  • باریستا من: شخصی است که در زمینه تهیه قهوه فعالیت می کند.

در واقع می توان گفت، کافه من وظیفه دریافت سفارشات و ارتباط با مشتری را دارد و سپس سفارشات را به باریستاکار جهت آماده کردن، تحویل می دهد. در واقع این دو مترادف یکدیگر نیستند، بلکه مکمل یکدیگر می باشند. هر دو در این حرفه نقش مهم و تاثیر گذاری دارند. حضور هر دو برای کافه و پذیرایی ضروری است.

ما در این مقاله سعی در معرفی تیمی داریم که وظیفه پذیرایی و تهیه نوشیدنی ها و خوراکی ها را در ایونت های شما بر عهده دارند. تیمی که بتوانید با خیال راحت این کار را به آنها بسپارید و مطمئن باشید که کارشان درجه یک خواهد بود.

چرا باید یک بار من در مراسمات داشته باشیم؟

در مراسم یا نمایشگاه ها شما به شخصی نیاز دارید که با توجه به نوع رویداد، بداند که چه خدماتی و چگونه باید ارائه شود. این شخص کافه من است. او تسلط کافی به این امر دارد و از این رو بهترین برنامه ریزی را برای پذیرایی نمایشگاهی و یا رویدادهای دیگر انجام می دهد.

به خوبی می داند که در چه ایونت یا رویدادی باید چه نوع پذیرایی ای داشته باشد و چگونه پذیرایی کند. همچنین تعداد مهمانان را در نظر گرفته و متناسب با آن ها مواد غذایی و نوع نوشیدنی ها و خوراکی های منو را آماده می کند. بدون اصراف در هزینه ها، شما می توانید به اندازه لازم مواد غذایی و نوشیدنی ها را برای پذیرایی تهیه کنید.

پس فقط کافی است یک تیم کافه من و باریستا من استخدام کنید و خیالتان از این قسمت رویداد راحت باشد. همه کار را به آنها بسپارید. آنها می دانند چه چیزی مناسب و بهترین برای شما است.

مهارت های تیم کافه

تیم کافه از بارمن، باریستا کار و … تشکیل شده است. افراد این تیم باید توانایی های زیر را داشته باشند:

  • توانایی انجام کار تحت فشار
  • سطح بالایی از انرژی را داشته باشد و بتوانند در طول روز و فعالیت خود انرژی اش را حفظ کنند.
  • کار به صورت تیمی را بشناسند و به عنوان عضوی از یک تیم کار کنند.
  • مشتری مداری را جز اولین اهداف خود بدانند.
  • مهارت های ارتباطی آنها قوی باشند.
  • و…

این موارد ،نکات کلی بود. یکی از مهمترین نکته ها داشتن تسلط کافی روی حرفه خود است. آنها باید در زمینه کافه من یا باریستا یا هر نوع دیگر که فعالیت می کنند ، آموزش های تخصصی دیده باشند. کاملا به کار مسلط باشند و بتوانند به بهترین شکل خدمات خود را ارائه دهند.

یک متصدی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

لبخند را می توان در این حرفه یک موضوع مهم در نظر گرفت. بارمن برای نمایشگاه با مشتری در ارتباط است. از این رو داشتن لبخند در ارائه خدمات برای او نکته مهمی است. باید آن را تمرین کند و حتما استفاده کند. موارد دیگری هم هست:

  • به یاد نگه داشتن سفارشات.
  • باریستا من باید نوشیدنی ها و خوراکی هایی آماده کند که مطابق سلیقه مشتری ها باشد و بتواند آنها را راضی کند.
  • استفاده از مواد اولیه با بهترین کیفیت و درجه یک. به طور مثال از بهترین نوع و تازه ترین دانه های قهوه استفاده کند.
  • نوشیدنی سرد، گرم نشود و نوشیدنی گرم، سرد نشود.
  • استفاده از تجهیزات خوب و مدرن
  • تمیز نگه داشتن فضای پذیرایی و دستگاه ها.
  • سرو زیبا و مناسب (تزیین و نحوه سرو باید به گونه ای باشد که مشتری ترغیب به خوردت آن بشود.)

چگونه یک تیم خوب بارمن برای نمایشگاه و رویداد خود داشته باشیم؟

تشریفات در نمایشگاه زینو به عنوان بزرگترین و بهترین شرکت فعال در این زمینه، می تواند تمام خدمات مورد نیاز برای نمایشگاه ها و ایونت ها را به شما ارائه دهد. داشتن تیم بزرگ و متخصص از بارمن ها و باریستا من ها یکی از ویژگی های مهم و برجسته این شرکت می باشد، نیروهایی آموزش دیده، متخصص و باتجربه.

شما می توانید منوهای جذاب و متنوع مجموعه ما را در بخش منوهای وب سایت مشاهده کنید، با ما متفاوت و درجه یک باشید. برای دریافت راهنمایی، مشاوره رایگان و یا بهره مندی از خدمات ما فقط کافی است با شماره های ۰۹۱۲۹۴۴۹۲۱۲۰۹۳۹۵۴۶۳۷۸۷ تماس بگیرید.

منوی کافه شخصیت کافه است

طراحی منو یکی از مهمترین موارد برای حرفه های کافه من است. اینکه شما قرار است چه نوعی از نوشیدنی های گرم یا سرد، دسرها و فینگر فودها را داشته باشید بسیار مهم است.

رویدادها با توجه به تنوعی که دارند، فضا و مهمانان متفاوتی نیز دارند. این وظیفه یک باریستا من است که بداند باید در چه رویدادی چه منویی را آماده و ارائه کند.

سوالات متداول

شما ابتدا با کارشناسان ما تماس بگیرید و نوع ایونت، کسب و کار و اطلاعات مورد نیاز دیگر را ارائه دهید. با توجه به اطلاعاتی که کارشناس ما از شما دریافت می کند، تعداد نیروی مورد نیاز، هزینه و شرایط را به شما اعلام می کند.

بله. تمام مواردی که برای پذیرایی نمایشگاه و یا ایونت شما مورد نیاز است توسط مجموعه ما فراهم می گردد.

هر ایونت و حتی غرفه نمایشگاهی شیوه پذیرایی متفاوتی را می طلبد. از این رو ما با توجه به کسب و کار شما، غرفه نمایشگاهی و یا نوع ایونت و همچنین مهمانان شما منوی مناسبی را برنامه ریزی می کنیم. با توجه به تجریه و تخصص ما در این زمینه، بهترین و مناسب ترین نوشیدنی ها و خوراکی ها را در لیست منو شما قرار می دهیم.

4 پاسخ
  1. صدرا حسینی
    صدرا حسینی گفته:

    سلام
    هزینه استخدام بارمن برای پذیرایی یک مراسم 4 ساعته چه میزان است؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام بر شما
      هزینه ها نیازمند مشخص شدن مواردی همچون نوع مراسم، تعداد نیروی مورد نیاز و… می باشند. از این رو نیاز است که شما با کارشناسان ما تماس بگیرید و بعد از ارائه اطلاعات لازم استعلام قیمت کنید.

      پاسخ
  2. سبحانی
    سبحانی گفته:

    سلام و درود
    بارمن و کافه من که توسط مجموعه شما برای خدمات پذیرایی غرفه نمایشگاهی در نظر گرفته می شود، تهیه نوشیدنی های سرد و گرم را به طور تخصصی انجام می دهند؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام بر شما
      بله تمامی نیروهایی که ما برای شما در نظر میگیریم اشخاصی هستند که به طور تخصصی در زمینه کاری خود فعالیت می کنند. برای تهیه نوشیدنی های پذیرایی غرفه نمایشگاهی نیز افرادی که مهارت تهیه انواع نوشیدنی را به طور تخصصی دارند استخدام کرده ایم.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (127 امتیاز)