تشریفات در نمایشگاه

تشریفات در نمایشگاه

پذیرایی مجلل و حرفه ای در نمایشگاه ها را با خیال راحت به تیم زینو بسپارید

همه ما از این موضوع آگاهیم که این روزها در بازارهای رقابتی داخلی و بین الملی، حضور قدرتمند و موثر در نمایشگاه ها و مناسبت های خاص با بهترین خدمات تشریفات در نمایشگاه ، بخش بسیار مهم و اعظمی از راهبردهای ارتباط با مشتری و بازاریابی سازمان ها و شرکت ها را تشکیل می دهد.

علاوه بر شناسایی و بررسی رقیبان، برقراری ارتباط فیس تو فیس با بازدیدکنندگان نقش مهمی در نمایشگاه ها دارد که در جذب و تبدیل آن ها به مشتری نقش مهمی دارد. همان طور که می دانیم از مزایای شرکت و حضور در نمایشگاه ها در رویدادها و مناسبت ها جذب مشتریان است.

تشریفات در نمایشگاه

تشریفات چیست؟

به رفتارهایی که با توجه به شرایط مکانی و زمانی پذیرفته شده است و رعایت می گردد، تشریفات می گویند. رفتارها و رسوم که برای تشریفات در نظر گرفته می شود می تواند در محیط های مختلفی اجرا شود.

تشریفات در نمایشگاه چیست؟

به مجموع فعالیت هایی که در غرفه نمایشگاهی جهت پذیرایی و مهمانداری از مهمانان صورت می گیرد، تشریفات نمایشگاهی گفته می شود. در نمایشگاه شما ممکن است بازدیدکننده های مهم و بزرگی همچون مدیران شرکت های دیگر را داشته باشید. مطمئنا باید تدارکات لازم جهت پذیرایی و خوش آمد گویی به این مهمانان را در نظر گرفته باشید. همچنین شما می توانید تشریفاتی نیز برای تمام بازدیدکنندگان در نظر بگیرید.

چرا به تشریفات در نمایشگاه نیاز داریم؟

یک نام یا برند برای اینکه بتواند به صورت عمیق و موثر در ذهن بازدیدکننده ها و مشتریان خویش اثر بگذارد و در قلب آنان ماندگار شود، نیازمند ابزارها و رفتارهای خاص و برنامه ریزی شده در حضور در نمایشگاه و هم چنین تشریفات در نمایشگاه می باشد. از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی خیره کننده و اجرای دقیق و صحیح ساختار غرفه
  • نیروهای آراسته با قدرت بیان بالا
  • عکاسی و ساخت تیزر
  • پذیرایی مناسب و درخور

مجموعه خدمات نمایشگاهی زینو می تواند به شما کمک کند بهتر و حرفه ای تر در نمایشگاه ها دیده شوید. جهت استفاده از خدمات ما و همچنین دریافت مشاوره و راهنمایی برای حضور در نمایشگاه ها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مجموعه تشریفات نمایشگاهی زینو

چرا تیم خدمات نمایشگاهی زینو؟

تیم متخصص و مجرب زینو با استراتژی، برنامه ریزی و همچنین پیاده سازی فکرها و ایده های نو و جدید خود، تمامی خدمات و تشریفات در نمایشگاه را با هزینه مناسب و در کوتاه ترین زمان در مسیر اهداف و ایده های شما ارائه می دهد. اگر تصمیم دارید که میزبانی شما در این رویدادها و مناسبت ها به صورت کامل، موثر و کاربردی باشد می توانید از کمک متخصص های مجرب و ماهر زینو استفاده نمایید.

 در نوشته فوق به صورت کلی از نحوه تاثیر بر ذهن و قلب بازدیدکننده ها و تبدیل آن ها به مشتری و همچنین حضور تیم تشریفات نمایشگاهی و تاثیرات و خدمات آن ها صحبت کردیم. در ادامه به صورت جزئی درباره این موضوع خواهیم گفت.

زینو به عنوان بهترین شرکت تشریفات در نمایشگاه

خدمات نمایشگاهی زینو با سال ها تجربه و تیمی حرفه ای یک از بهترین شرکت های تشریفات در غرفه نمایشگاهی می باشد. در سال های فعالیت این مجموعه توانسته است با شرکت های بزرگی همکاری داشته باشد و انواع ایونت ها را نیز مدیریت کند.

از آنجایی که حضور شما در یک نمایشگاه باید توسط بهترین کادر و پرسنل مدیریت شود، ما می توانیم به شما دراین مورد کمک کنیم. کافی است تمامی موارد را به ما بسپارید. ما با داشتن پرسنلی مجرب و آموزش دیده بهترین خدمات را برای شما آماده می کنیم. توجه داشته باشید که تنها با حرفه ای ها می توانید حرفه ای شوید.

سوابق تشریفات در نمایشگاه زینو

ما در مجموعه زینو به شرکت ها و مجموعه های زیادی خدمات تشریفات و پذیرایی ایونت ها را ارائه داده ایم، در شهرهای مختلف ایران عزیز و همچنین مراسمات مختلف. در سایت زیو در قسمت سوابق شما می توانید چند نمونه از مجموعه هایی که از خدمات ما استفاده کرده اند و همچنین گالری تصاویر و فیلم این خدمات تشریفات را مشاهده کنید.

تشریفات نمایشگاهی زینو

بهترین ها را در خدمات نمایشگاهی خود داشته باشید

اگر تجربه حضور در نمایشگاه و مناسبت های خاص به عنوان ارائه دهنده محصولات و خدمات را داشته باشید، احتمالا از این موضوع با خبرید که تنها حضور خشک و خالی در این مناسبت ها و داشتن یک غرفه ساده برای جلب توجه مشتری و همچنین افزایش فروش کافی نیست. در ابتدا شما باید یک طرح نو و خیره کننده برای غرفه خود پیاده کنید و همچنین به بهترین شکل ممکن آن را مدیریت نمایید، تا علاوه بر افزایش مشتری و فروش، بتوانید به صورت موثرتری برند خود را به بازدیدکننده ها نشان دهید و از دیگر غرفه های رقیب پیشی بگیرید.

 یکی از موردهای مهمی که در موفقیت شرکت ها در غرفه های نمایشگاهی نقش به سزایی دارد، ارتباط مناسب و درست با مشتریان و بازدید کنندگان و داشتن برنامه ریزی برای تشریفات در نمایشگاه است. زمانی که یک کمپانی یا شرکت جهت ارائه محصولات و خدماتی که ارائه می دهد، در مناسبت ها و نمایشگاه ها حضور می یابد، باید بتواند با بازدیدکننده ها ارتباط نزدیک، موثر وخوبی برقرار نماید. زمانی که مخاطبان از غرفه میزبان بازدید می نمایند، باید یک ارتباط فیس تو فیس قوی و موثر برقرار کرده تا نام و شهرت و برند شرکت میزبان در ذهن و قلب مخاطب و بازدیدکننده نقش عمیقی ببندد.

یکی از مواردی که در تشریفات در نمایشگاه نقش مهمی دارد؛ حضور بازدیدکنندگان، مشتریان و همچنین مدیران ارشد در غرفه های نمایشگاه ها است و اگر که هر یک از این افراد در غرفه حضور نداشته باشند، بایستی بتوان با بهره گیری از بهترین امکانات و در کمترین زمان ممکن از آنها استقبال و مهم تر از آن پذیرایی قابل توجهی نمود.

پذیرایی از مخاطبان و میهمانان حاضر در نمایشگاه ها و مناسبت های خاص، که شرکت ها و کمپانی ها برای معرفی خود در یک مکان جمع شده اند، بسیار حائز اهمیت است. زیرا از یک طرف رقابت سرسخت شرکت ها وجود دارد و طرفی دیگر مخاطبان و بازدیدکنندگانی هستند که می خواهند پول و سرمایه خود را در این شرکت یا کمپانی خرج و یا سرمایه گذاری کنند.

به همین سبب خدمات پذیرایی و تشریفات در نمایشگاه ها دارای اصول و قوائد و شیوه های متفاوتی است. یکی از عوامل اصلی که می ‌تواند در برگزاری موفق و پرشور یک نمایشگاه نقش بسیاری و بسزایی داشته باشد، خدمات پذیرایی و تشریفات نمایشگاه مناسب با موضوع برپایی آن نمایشگاه است.

در تشریفات نمایشگاهی افراط نکنید

در صورتی که برنامه ریز تشریفات غرفه نمایشگاهی شما تجربه و تخصص لازم را نداشته باشد، ممکن است در این مورد افراط کند. شما یک غرفه نمایشگاهی دارید که ممکن است فضای آن اندک باشد و یا حتی بزرگ. جایگاه پذیرایی مهمانان می تواند به طور جداگانه در نظر گرفته شود و یا یک جایگاه کوچکی در اختیار داشه باشید. موارد مختلفی است که در بحث تشریفات تاثیر می گذارد.

شخصی که برنامه ریزی تشریفات نمایشگاهی شما را برعهده می گیرد باید تمام موارد و نکات را مدنظر قرار داده و با توجه به آن برنامه ریزی کند. ممکن است شما بخواهید به طور مثال از مهمانان ویژه خود برای وعده ناهار نیز پذیرایی کنید. این تصمیم باید با توجه به فضای شما گرفته شود. آیا شما مکانی برای این برنامه دارید یا خیر.

از این رو افراط در تشریفات می تواند اعتبار شما را پایین بیاورد و به هم ریختگی ایجاد کند. حتما از یک فرد آموزش دیده و متخصص در این زمینه کمک بگیرید. گاهی نداشتن تشریفات بهتر از افراط و بی نظمی می باشد.

سپردن تشریفات در نمایشگاه به یک تیم حرفه ای چه مزایایی دارد؟

خدمات پذیرایی و تشریفات مطلوب در غرفه های میزبانان می ‌تواند به حضور موفق و پرشور افراد و مخاطبان کمک شایانی نماید. به همین دلیل باید از شرکت هایی در تشریفات در خدمات رسانی و پذیرایی نمایشگاه ها و مناسبت ها استفاده نمود که در این حوزه فعالیت های بسیار و تخصصی داشته اند.

تهیه منوی متنوع و کامل می تواند به انجام موفقیت آمیز خدمات پذیرایی در نمایشگاه کمک زیادی نماید؛ چرا که سلیقه مهمانان با یکدیگر تفاوت داشته و ارائه یک منوی متنوع و کامل قطعا منجر به افزایش رضایتمندی آن ها خواهد شد.  شما می توانید از شرکت تشریفات در نمایشگاه زینو دررابطه با موضوع خدمات پذیرایی کمک بگیرید.

تشریفات نمایشگاهی زینو، آماده ارائه خدمات در حوزه های مختلف به شرکت ها می باشد. تشریفات نمایشگاهی زینو جهت پذیرایی غرفه نمایشگاه های بین المللی و داخلی توسط کادر مجرب و پرسنل حرفه ای، متخصص، باتجربه، مسلط و با روابط عمومی بالا، با استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک در خدمت کلیه شرکت ها می باشد. خدمات پذیرایی نمایشگاهی از مهمانانی که در غرفه حضور دارند به بهترین شکل ممکن صورت می پذیرد.

شرکت تشریفات در نمایشگاه ها

تیم تشریفات در نمایشگاه زینو همواره نسبت به ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات پذیرایی نمایشگاهی به شرکت کنندگان و مخاطبان در نمایشگاه اقدام می نماید. شما با انتخاب شرکت زینو با خیالی آسوده، در هنگام انجام مذاکرات تجاری با مشتریان غرفه، از خدماتی مطلوب و درخور از مهمانان لذت خواهید برد.

تیم متخصص تشریفات در نمایشگاه زینو با داشتن تیم حرفه ای و اختصاصی پذیرایی خود می تواند پذیرایی خاص و منحصر به فردی در پذیرایی غرفه نمایشگاه شما عزیزان داشته باشد.

نیروی مهماندار عضو مهم تشریفات در نمایشگاه

یکی از نیروهایی که در تشریفات نمایشگاهی نقش مهمی دارد مهماندار است. مهماندار بیشترین ارتباط را بین کارمندان دیگر در غرفه با بازدیدکنندگان دارد.

نکات مهم برای مهماندار

  • باید به آداب و اصول حرفه خود به خوبی آشنا باشد.
  • خوش برخورد باشد و بتواند با بازدیدکنندگان ارتباط خوبی برقرار کند.
  • آداب صحبت کردن، استقبال و تشکر از بازدیدکنندگان را به خوبی بداند.
  • بتواند با متشریانی که ناراضی هستند به بهترین شکل برخورد و آنها را آرام و راضی کند.
  • پاکیزگی لباس ها و بدن (ناخن ها تمیز باشند، موهای اقایان شانه خورده و اصلاح شده باشد و….)

این نکات تنها چند نمونه از مواردی است که یک مهماندار در تشریفات در نمایشگاه باید به آنها توجه کند. اگر شما تامین نیروی مهماندار را به مجموعه ما در زینو بسپارید، مطمئن خواهید بود که شخصی که برای این سمت در نظر گرفته می شود، تخصص و مهارت لازم را خواهد داشت.

توجه داشته باشید که مهماندار به نوعی نماینده مجموعه شما در غرفه است. از این رو در انتخاب این ضخص باید وسواس به خرج بدهید و بهترین شخص را انتخاب کنید.

سوالات متداول

برای پذیرایی در تشریفات نمایشگاه خود به چه تعداد نیرو نیاز دارم؟

غرفه ها با یکدیگر متفاوت هستند و همچنین نوع محصول یا خدمت ارائه شده نیز متفاوت است. برای هر غرفه ای یک شخص باتجربه و متخصص نیاز است که شما را راهنمایی کند. راهنمایی در زمینه تشریفات مورد نیاز، تعداد فرد مورد نیاز، بهترین منو برای پذیرایی و… .
از این رو با یک شرکت مجرب در زمینه خدمات نمایشگاهی تماس بگیرید و از آنها مشورت بگیرید. این شرکت ها می توانند فرد مورد نیاز برای برنامه ریزی های غرفه نمایشگاهی و غرفه سازی نمایشگاهی را به شما معرفی کنند.

چگونه می توانم هزینه تشریفات در نمایشگاه را برای غرفه ام برآورد کنم؟

برای برآورد هزینه و همچنین آگاهی از موارد مورد نیاز و هزینه هرکدام، با شماره ۰۹۱۲۹۴۴۹۲۱۲ با شرکت خدمات نمایشگاهی زینو تماس بگیرید. کارشناسان ما با مشاوره رایگان شما را در این زمینه راهنمایی می کنند.

آیا زینو تشریفات و پذیرایی در ایونت های دیگر غیر از نمایشگاه را نیز انجام می دهد؟

بله. ما در مجموعه بزرگ و تخصصی زینو می توانیم در برگزاری ایونت های مختلف، همچنین تامین نیروی ایونت پلنر شما را راهنمایی و همراهی کنیم.

9 پاسخ
  1. ساحل
    ساحل گفته:

    سلام. من برای تشریفات مبلغی را در نظر گرفته ام، ولی نمیدانم این میزان کافی است یا خیر
    هزینه ها به چه صورت است؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام بر شما دوست عزیز
      لطف کنید با کارشناسان ما با شماره های اعلام شده تماس بگیرید. ابتدا باید مشخص شود ایونت شما چیست و به چه میزان تشریفات نیاز دارید. بعد از این مورد هزینه ها را به شما اعلام می کنند و مشاوره های لازم را به شما ارائه خواهند داد.

      پاسخ
  2. شایان
    شایان گفته:

    سلام. وقتتان بخیر
    شما در شهر خاصی فعالیت می کنید یا در همه شهرها؟ نمونه کارهای تشریفات نمایشگاهی شما را کجا می توانم ببینم؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام بر شما
      ما در تمام ایران فعالیت می کنیم. در صفحه اصلی و همچنین در منوهای بالای سایت شما می توانید نمونه کارهای ما را مشاهده کنید. نمونه کارها به صورت استانی نیز تفکیک شده اند.

      پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام بر شما
      بله. ما خدمات پذیرایی را برای همه ایونت ها انجام می دهیم.

      پاسخ
  3. سوگند
    سوگند گفته:

    سلام و درود بر شما
    من قبلا برای پذیرایی یکی از ایونت ها از خدمات شما استفاده کردم. فوق العاده بودید. هم مواد پذیرایی با کیفیت، زیبا و متنوع بود و هم رفتار پرسنلتون عالی
    سپاس فراوان. امیدوارم به زودی دوباره بتوانیم با تیم شما یک ایونت خوب داشته باشیم.

    پاسخ
  4. سینا طاهری
    سینا طاهری گفته:

    ما همیشه برای نمایشگاه ها از خدمات و کافه بار مجموعه زینو استفاده میکنیم.
    کارشون خوب و حرفه ایه و بسیارخوش برخورد هستند. هر کم و کاستی هم که باشه در کسری از ثانیه برطرف میشه.
    پیشنهاد میکنم به همه عزیزان

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (112 امتیاز)