پذیرایی در همایش

در این مطلب می خواهیم به موضوع ویژگی یک همایش خوب و همچنین نحوه پذیرایی در همایش برای شما عزیزان صحبت کنیم. شرکت ها و کمپانی های بزرگ این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند که تبلیغات موثر می تواند میزان فروش و جلب مشتری ‌ها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. تبلیغات به معنی نفوذ در قلب ذهن مخاطبان و تبدیل آنان به مشتری های ثابت است.

تبلیغات باعث می شود که نام برند و خدمات شرکت شما به صورت گسترده برای تمامی عموم مردم شناسانده شود. هنری فورد درباره تبلیغات می گوید “شرکت و یا کمپانی که به خاطر صرفه جویی در هزینه ها تبلیغات را از دستور کار خود حذف می کند مانند کسی است که می‌خواهد برای صرفه جویی در زمان ساعت خود را متوقف کند” . یکی از بهترین راه های تبلیغات و شناساندن برند خود برای دیگران برپایی همایش است.

اگر شرکت شما می خواهد یک همایش را برگزار کند می تواند از شرکت خدمات نمایشگاهی زینو کمک بگیرد. مجموعه زینو بهترین خدمات را در زمینه های مختلف از جمله پذیرایی در همایش، تشریفات، تامین نیروی انسانی و غیره را برای شما انجام می دهد. جهت بررسی رزومه شرکت زینو می توانید به سایت مراجعه کرده و نمونه کارها را مشاهده نمایید.

همایش چیست؟

شرکت پذیرایی در همایش

همایش در لغت به معنی گرد هم آمدن است. در اصطلاح به معنای گرد هم آمدن ۲ یا بیشتر افراد جهت تبادل اطلاعات در زمینه های تجاری، اقتصادی، فرهنگی، مذهبی، ورزشی و غیره می باشد. همایش های کوچک بین دو تا ۱۵ نفر و همایش های بزرگ از ۱۵ نفر به بالا تشکیل می شود. جهت برگزاری هرچه بهتر و موثرتر همایش ‌ها باید یکسری از نکات را رعایت کنید. این نکات شامل موارد زیر می شود.

  • تعیین اهدافی که می خواهید در برگزاری این همایش به دست آورید.
  • قالب و موضوع همایش شما باید به طوری باشد که بر مبنای تجربیات شرکت کننده ها و اسپانسرهای مالی شما باشند. در حین برگزاری، مخاطب هدف شما را جذب نماید.
  • پذیرایی در همایش باید به نحو احسن انجام گیرد.
  • در همان ابتدای کار و بعد از برنامه ریزی و تعیین هدف مقدار بودجه ای که برای برپایی این همایش احتیاج هست را پیش بینی کنید. اینگونه ذهن شما در حین برپایی همایش نگران این موضوع نخواهد بود.
  • رزرو سخنرانان باتجربه، مشهور، با اعتماد به نفس و قدرت بیان بالا می تواند به شما بسیار کمک کننده باشد.
  • شرکت شما می تواند با جذب حامیان مالی بیشتر هزینه در این همایش را تامین نماید.
  • قبل از برپایی همایش تبلیغ برگزاری ساعت و مکان آن را فراموش نکنید.

در ادامه مطلب بیشتر به موضوع پذیرایی در همایش خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید و تا انتهای مقاله را مطالعه کنید.

تاثیرات پذیرایی مناسب در همایش

هنگامی که شما یک همایش را برگزار می کنید هرچقدر هم موضوع همایش و سخنرانان جذاب و گوش نواز باشند، باز هم اگر مدت زمان برگزاری همایش زیاد شود خسته کننده می شود. شما می توانید با یک روش ساده پذیرایی این خستگی و کسلی را از شنوندگان خود رفع کنید. در نتیجه تاثیر حداکثری را از برپایی همایش به دست می آورید.

تاثیر دیگر پذیرایی در همایش این است که آن روز را برای شرکت کنندگان یک روز بیاد ماندنی تبدیل می کند. این نکته را در نظر بگیرید که پذیرایی را یک امر سرسری و بی فایده در نظر نگیرید. چنانچه می خواهید یک همایش تاثیر گذار و به دور از خستگی و کسلی داشته باشید، حتماً برنامه ریزی پذیرایی در همایش را به یک تیم قوی در این زمینه واگذار نمایید. شرکت خدمات نمایشگاهی زینو با داشتن سال ها تجربه در زمینه تشریفات نمایشگاهی و تشریفات همایش می تواند پذیرایی را به به بهترین شکل برای شما انجام دهد.

مطالعه خدمات تشریفات در نمایشگاه زینو

نحوه پذیرایی در همایش

تاثیرات پذیرایی مناسب در همایش

همانطور که در مطالب بالا گفته شد، پذیرایی یک امر تخصصی و دارای جوانب و نکات بسیار است. اگر شرکت و کمپانی شما بخواهد هم تمامی جوانب را کنترل کند و هم عمل پذیرایی را به نحوه احسن انجام دهد کاری بس سخت و نشدنی است. بهتر است حتما از یک شرکت خدمات پذیرایی در همایش جهت نظارت و اداره بخش های مختلف همایش کمک بگیرید.

شرکت خدمات نمایشگاهی و همایش زینو می تواند بهترین خدمات را در برگزاری و اداره همایش به شما ارائه دهد. از این رو می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

در ادامه مطلب به چگونگی پذیرایی در همایش پرداخته ایم و نکات مهمی را برای شما آورده ایم.

برنامه ریزی

سعی کنید از هفته ها و ماه ها قبل جهت پذیرایی برنامه ریزی و هماهنگی های لازم را انجام دهید و آن را به لحظه آخر موکول نکنید.

انتخاب نوع غذا و نوشیدنی

انتخاب نوع غذا و نوشیدنی جهت پذیرایی در همایش به میزان بودجه شما بستگی دارد. اما حد امکان سعی کنید از چندین نوع مواد غذایی و نوشیدنی جهت پذیرایی استفاده کنید. زیرا باعث می شود که مهمانان یک شب به یاد ماندنی را در همایش شما تجربه کنند.

انتخاب مرکز مناسب تامین کننده غذا

حتماً از رستوران ها و کترینگ های معروف غذا و نوشیدنی های خود را سفارش دهید تا کیفیت و تازگی غذاها و نوشیدنی ها ملموس باشد.

خلاقیت داشتن در امره پذیرایی در همایش

اگر می خواهید نفوذ شما در قلب و روح نفرات شرکت کننده در همایش به قدری باشد که تا سال ها فراموش نکنند، باید در پذیرایی از مخاطبان خود خلاقیت نشان دهید. خلاقیت در نوع چینش غذاها، خلاقیت در تزیین میان وعده ها و در آخر خلاقیت در بسته بندی خوراکی ها.

کمک گرفتن از یک تیم حرفه ای در پذیرایی همایش

تیم حرفه ای در پذیرایی همایش

در هنگام برپایی یک همایش شما کارها و فعالیت ‌های بسیاری در اداره و کنترل همایش دارید و نمی توانید همزمان به تمامی آن ها سر بزنید. پس بهتر است از یک تیم حرفه ای و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. پیشنهاد ما شما کمک گرفتن از شرکت خدماتی همایش زینو می باشد. ما با استخدام پرسنلی منظم و مجرب می توانیم بهترین خدمات را در پذیرایی در همایش به شما عزیزان ارائه دهیم.

بررسی بودجه

امری که در پذیرایی می تواند بسیار موثر باشد بودجه شما است. شما ابتدا و قبل از هر کاری باید مشخص کنید که چقدر بودجه می توانید برای این امر در نظر بگیرید. سپس با توجه به بودجه خود تمام برنامه ریزی های پذیرایی در همایش را انجام دهید.

متاسفانه بعضی از اشخاص بدون درنظر گرفتن هزینه ها اقدام به برنامه ریزی های بزرگ و مفصل می کنند. سپس یا از همان ابتدا و یا میانه راه با کمبود بودجه مواجه شده و به همین دلیل کار خود را به طور کامل انجام نمی دهند.

این کمبود بودجه را با خرید مواد کم کیفیت، خرید کم برای مهمانان و یا حذف یک سری از آیتم ها جبران می کنند. آیتم هایی که ممکن بود بتوانند با برنامه ریزی مناسب برای شما اعتبار بیشتری کسب کنند. از این رو ابتدا بودجه را تعیین و سپس با توجه به آن یک پذیرایی مناسب را در نظر بگیرید.

تیم ما در زینو می توانند با بودجه شما بهترین پذیرایی را با بهترین کیفیت آماده کنند. این افراد تجربه و تخصص بالایی در این زمینه دارند و از بودجه شما بهترین استفاده را می کنند.

کلام آخر…

همانطور که گفته شد یک شرکت یا کمپانی برای ادامه حیات خود نیاز به تبلیغات دارد. زیرا اگر تبلیغات موثر و با خلاقیت صورت گیرد، می تواند در قلب و ذهن مخاطبان شما نفوذ کرده و آنها را تبدیل به مشتریان دائم شرکت شما کند. یکی از بهترین راه های تبلیغات برپایی همایش ها و سمینارها است.

اما برپایی و برگزاری این همایش ها و سمینارها کاری بس دشوار می باشد. زیرا باید در هنگام اداره و کنترل نمایش ها نکات و موارد بسیاری را رعایت کنید. پس بهتر است شما از یک شرکت خدمات همایش مناسب کمک دریافت کنید. خدمات نمایشگاهی زینو می تواند شما را در امر پذیرایی در همایش ها یاری کند. کافی است با شماره های ۰۹۱۲۹۴۴۹۲۱۲ – ۰۹۳۹۵۴۶۳۷۸۷ تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: چرا عکاسی غرفه نمایشگاه مهم است؟ ، تبلیغات محیطی نمایشگاه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (18 امتیاز)