کسب اعتبار با خدمات نمایشگاهی

در این مطلب سعی داریم درباره کسب اعتبار با خدمات نمایشگاهی صحیح و مناسب صحبت کنیم. هر ساله در کشور ایران نمایشگاه ‌های متعددی برگزار می شود. برپا کردن این نمایشگاه‌ ها با موضوعات و رویدادهای مختلفی صورت می گیرد. به طور مثال نمایشگاه هایی با موضوعات صنعتی، خوراکی، فناوری اطلاعات، رایانه، کتاب و غیره برگزار می شود.

اگر شما صاحب صنعت، خدمات و یا محصولی هستید می توانید با حضور در این نمایشگاه ها و رویدادها به کسب و کار خود رونق ببخشید و برند خود را به دیگران بشناسانید. به این نکته توجه کنید که برای حضور محکم و قوی در رویدادهای نمایشگاهی و ایجاد یک غرفه خیره‌ کننده باید موارد و نکته های زیادی را رعایت کنید.

پس بهتر است از یک شرکت خدمات نمایشگاهی کمک بگیرید. تا تمامی نکات مربوط به یک حضور قدرتمند و موثر در رویدادها و مناسبت های نمایشگاهی راه در اختیار شما ما قرار بدهد.

شرکت خدمات نمایشگاهی زینو با داشتن کادری مجرب و با تجربه می تواند بهترین خدمات را در جهت کسب اعتبار با خدمات نمایشگاهی به شما عزیزان ارائه دهد. در تک تک لحظه های حضورتان در نمایشگاه کنارتان باشد و در اداره و کنترل غرفه نمایشگاهی راهنمایی های لازم را به شما عزیزان بگوید.

تاثیر خدمات نمایشگاهی بر روی کسب اعتبار

تمامی کمپانی ها و مجموعه هایی که در رویدادهای نمایشگاهی حضور دارند از این مطلب باخبرند. هرچه بیشتر و قدرتمندتر در این رویدادها حضور داشته باشند، بر میزان کسب درآمد کمپانی تاثیر مستقیم و بسزایی دارد. از تاثیرات دیگر این رویدادها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معرفی برند شرکت خود به بازدیدکنندگان
  • ارائه بهتره خدمات و محصولات خود در بازدیدهای رودررو
  • ماندگاری در ذهن های بازدیدکنندگان همکاران و رقبا
  • آشنایی با پتانسیل ها و ظرفیت بازار
  • بررسی محصولات و خدمات شرکت های رقیب
  • و…

تمامی این موارد باعث می شود اعتبار شرکت کمپانی شما بالا برود و مجموعه شما بیشتر و بهتر شناخته شود.

ویژگی های خدمات نمایشگاهی مناسب

ویژگی های خدمات نمایشگاهی مناسب

در مطالب قبل به میزان تاثیرات خدمات نمایشگاهی روی اعتبار شرکت و کمپانی اشاره کردیم. اما به یاد داشته باشید برای کسب اعتبار با خدمات نمایشگاهی حتماً باید تمامی نکات مربوط به این فرآیند حضور در رویدادها و مناسبت ها را به خوبی و با دقت انجام دهید. این نکات عبارتند از:

غرفه سازی

داشتن یک غرفه زیبا و مرتب در نمایشگاه نشان دهنده این است که شرکت شما علاقه بسیار زیادی برای یک ارتباط دائم و مستمر با مشتری دارد. در هنگام غرفه سازی باید نکاتی را رعایت کنید، این نکات از قبیل:

  • محل برپایی غرفه در نمایشگاه: سعی کنید مسیرهای پرتردد در نمایشگاه غرفه بگیرید. معمولاً مرکز نمایشگاه‌ها مسیرهای پرتردد می باشند.
  • متراژ غرفه: هرچه میزان متراژ غرفه بیشتر باشد، تعداد کارکنان هم بیشتر است و می توانید در یک زمان با چندین بازدید کننده ارتباط برقرار کنید.
  • رنگ بندی غرفه نمایشگاه: معمولاً شرکت ها در غرفه های خود از رنگ های استفاده می کنند که شبیه برند کمپانی باشد. امر باعث می‌ شود که برند شرکت در ذهن مخاطبان و بازدیدکنندگان بیشتر نفوذ کند.
  • دکوراسیون غرفه: سعی کنید دیزاین و دکوراسیون غرفه را متناسب با محصولات و خدماتی که می خواهید ارائه دهید و همچنین با در نظر گرفتن برند طراحی کنید.

ارتباط با مشتری

یکی از اصلی‌ترین راه های کسب اعتبار با خدمات نمایشگاهی ارتباط برقرار کردن با مشتری و مخاطبان است. برای آنکه بتوانید یک ارتباط قوی و دوستانه با مشتری برقرار کنید، نکات زیر را در هنگام صحبت کردن با مشتری رعایت کنید:

خوشرو و گشاده رو باشید

سعی کنید خلاق باشید و از یک روش برای ارتباط برقرار کردن با همه مشتریان استفاده نکنید.

به دغدغه ها و نگرانی های بازدیدکنندگان پاسخ دهید

در هنگام صحبت کردن و گوش دادن از جان مایه بگذارید.

صادق باشید

بیشتر کمک کننده باشید تا فروشنده.

تبلیغات

فقط حضور فیزیکی شرکت و کمپانی شما در نمایشگاه نمی تواند برای شما کسب اعتبار بالایی بیاورد. استفاده صحیح و درست از عنصر تبلیغات باعث می‌شود که بتوانید بیشتر و بهتر در ذهن و قلب بازدیدکنندگان نفوذ کنید و آنها را به مشتریان بالفعل و دائم تبدیل کنید. جهت تبلیغات سعی کنید نکات زیر را رعایت کنید:

  • استفاده از ابزارهای نورپردازی در تبلیغات
  • استفاده مناسب و به جا از پسترها و بنرهای تبلیغاتی
  • طراحی و استفاده از بروشورها
  • پذیرایی مناسب و درخور
  • و در آخر استفاده از هدیه های تبلیغاتی

مواردی که نباید در رویدادها نمایشگاهی انجام دهید

مواردی که نباید در رویدادها نمایشگاهی انجام دهید

برخی از مواردی که باعث می شود مشتریان از حضور در غرفه نمایشگاهی شما اجتناب کنند:

  • شلخته و خسته نباشید
  • در غرفه نمایشگاهی از خوردن و آشامیدن خودداری کنید.
  • در هنگام صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن با مشتری از نگاه کردن به ساعت خود خودداری کنید.
  • سعی کنید در غرفه ننشینید.
  • با بی حوصلگی با مشتریان برخورد نکنید.
  • ابوس و ترش رو نباشید.

نکته: کسب اعتبار خدمات نمایشگاهی ملزم این است که ویژگی های نامبرده در قسمت بالا را به صورت احسن و دقیق اجرا کنید. ویژگی های خدمات نمایشگاهی بسیار متنوع و زیاد می باشد که در اینجا فقط به چند تا از مهمترین آنها اشاره کردیم.

کلام آخر….

اگر شما دارای محصول و خدماتی می باشید و می خواهید آن را برای عموم مردم به نمایش بگذارید، بهترین روش حضور در رویدادها و مناسبت های نمایشگاهی است. اما این حضور نیازمند یادگیری نکاتی است که بتوان از این رویدادها به صورت حداکثری استفاده کنید. اگر این نکات و موارد را به صورت صحیح و درست اجرا و پیاده کنید، باعث می شود که اعتبار شرکت شما بالا برود.

به این نکته توجه کنید که برای پیاده سازی این موارد حتماً از یک شرکت خدمات نمایشگاهی خوب و با تجربه استفاده کنید. شرکت های خدمات نمایشگاهی می توانند هر آنچه که لازم است را تهیه کنند و به دلیل تجربه و تخصص به تمام نکات ذکر شدن در این مقاله توجه می کنند.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که از شرکت خدمات نمایشگاهی زینو که یک مجموعه با تجربه و با سابقه در برگزاری رویدادهای نمایشگاه است استفاده نمایید. جهت برقراری با این مجموعه می توانید با شماره های ۰۹۱۲۹۴۴۹۲۱۲ – ۰۹۳۹۵۴۶۳۷۸۷ تماس حاصل فرمایید یا از طریق سایت xinoexpo.com با ما ارتباط برقرار کنید.

بیشتر بخوانید: چک لیست لوازم مورد نیاز غرفه نمایشگاه ، پوشش در غرفه نمایشگاهی ، مهماندار نمایشگاه

2 پاسخ
  1. soheila zarafshan
    soheila zarafshan گفته:

    سلام
    من یک محصول جدید دارم که میخواهم در نمایشگاه یک غرفه برای معرفی محصولم داشته باشم. اما قبلا هم به هر کسی محصول را معرفی کردم مشتری نشده. چه کارهایی باید در نمایشگاه انجام بدهم که بازدیدکننده ها مشتری بشن؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام و درود بر شما
      توجه داشته باشید که حضور در نمایشگاه به تنهایی نمیتواند به شما کمک کننده باشد. چون شما محصول جدیدی دارید که دیگران باید با آن به خوبی آشنا شوند. ما در خدمات نمایشگاهی که برای شما انجام می دهیم، تبلیغات موثری را نیز در نظر می گیریم. به طور مثال اجرای پروموشن و یا سمپلینگ می تواند به شما کمک کند. شخصی که مسئولیت برنامه ریزی تشریفات و خدمات غرفه شما را برعهده می گیرد تخصص بالایی در زمینه جذب بازدیدکنندگان و تبدیل آنها به مشتری دارد. از این رو برنامه ریزی مناسبی را برای شما انجام می دهد.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (32 امتیاز)