پوشش در غرفه نمایشگاهی

در این مطلب می خواهیم نحوه پوشش در غرفه نمایشگاهی و میزان تاثیرات آن بر مخاطبان و بازدید کنندگان را بیان کنیم .اگر می خواهید میزان فروش و درآمد شرکت یا کمپانی شما بالا رود و یا برند شرکت شما هر چه بیشتر و بهتر در ذهن مخاطبان نقش ببندد، باید از مناسبت ها و رویدادها حداکثر استفاده و بهره را ببرید.

یکی از این بهره ها شرکت در نمایشگاه ها است. برای این کار می توانید یک یا چند غرفه دایر کنید تا محصولات و خدمات خود را به مخاطبان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه ارائه دهید .اما برای دیده شدن بهتر در غرفه نمایشگاهی باید نکاتی را رعایت کنید این نکات از قبیل:

  • محل احداث و دایر کردن غرفه در نمایشگاه
  • میزان ابعاد غرفه نمایشگاهی
  • استفاده مناسب و حداکثری از عکس ها و بروشورها
  • منضبط بودن کارکنان در غرفه
  • آراستگی و پوشش در غرفه نمایشگاهی
  • برخورد مودبانه کارکنان با بازدیدکنندگان
  • پذیرایی مناسب و درخور از میهمانان و…

 نکته: به این نکته توجه کنید که میزان مواردی که کارکنان برای کنترل و ارائه یک غرفه نمایشگاهی باید رعایت کنند، بسیار زیاد هستند. ممکن است برخی از این موارد را در حین کار و ارائه خدمات فراموش کنند. ما به شما توصیه می کنیم که از یک شرکت خدمات نمایشگاهی کمک بگیرید.

زینو

 شرکت خدمات نمایشگاهی زینو با داشتن کارکنان مجرب و منضبط می‌توانند بهترین خدمات را شما عزیزان ارائه دهند. در این مجموعه به دلیل استخدام نیروهای متخصص و ارائه آموزش های لازم به آنها، شما از رعایت نکات لازم توسط نیروها اطمینان حاصل خواهید کرد.

در واقع هر شخصی که برای غرفه در نظر می گیرید باید فردی باتجریه و متخصص در حوزه خود باشد. تخصص باعث می شود که شما بازدهی بالاتری در غرفه داشته باشید. همچنین مطمئن شوید که رفتار کارکنان غرفه نیز به درست ترین و بهترین شیوه است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ما به آدرس xinoexpo.com مراجعه فرمایید. همچنین می توانید جهت مشاوره رایگان با شماره های ۰۹۱۲۹۴۴۹۲۱۲ – ۰۹۳۹۵۴۶۳۷۸۷ تماس بگیرید و بعد از دریافت راهنمایی از خدمات ما استفاده کنید.

انواع پوشش در غرفه نمایشگاهی

انواع پوشش در غرفه نمایشگاهی

 هنگامی که بازدیدکنندگان از کنار غرفه یک شرکت در نمایشگاه عبور می کنند، اولین چیزی که به دید آنها می آید، دیزاین و طراحی غرفه است. در مرحله دوم نوع پوشش کارکنان است. لباس کارکنان در غرفه های نمایشگاهی باید متناسب با موارد زیر باشد.

توجه داشته باشید که این موارد توسط مشاور و برنامه ریز شما در کارکنان بررسی می گردد. از این رو شما با مراجعه به یک شرکت خدمات نمایشگاهی نیازی به صرف وقت برای بررسی این موارد نخواهید داشت. هرچند آشنایی با آنها برای شما می تواند بسیار مفید باشد.

لباس های متناسب با رنگ غرفه

 گاهی اوقات کمپانی های شرکت کننده در نمایشگاه، پوشش در غرفه نمایشگاهی کارکنان را متناسب با دیزاین غرفه طراحی می کنند. رنگ ها در جذب بازدید کننده می توانند نقش مهمی داشته باشند.

 لباس متناسب با برند شرکت

 در برخی از نمایشگاه ها دیزاین غرفه ها و لباس پرسنل متناسب با برند کمپانی شرکت کننده می باشد.

 لباس های متناسب با رنگ مخصوص شرکت

 برخی از کمپانی ها و نمایندگی های شرکت کننده در نمایشگاه تمامی غرفه و لباس کارکنان خود را با یک رنگ خاص طراحی می کنند. این امر باعث می شود غرفه شما در نظر بازدیدکنندگان تک و متفاوت باشد.

 لباس های متناسب با مناسبت نمایشگاه

 در نمایشگاه های بین المللی کمپانی شما به عنوان نماینده یک کشور و یا یک فرهنگ در آن نمایشگاه حضور پیدا می کند. پس نوع پوشش در غرفه نمایشگاهی کارکنان شما بسیار مهم و حائز اهمیت است. در برخی از نمایشگاه ها که به صورت محلی برگزار می شود، لباس ها متناسب با شهر و منطقه بومی که در آن زندگی می کنید طراحی و دوخته می شود. این لباس ها نشان دهنده آداب و رسومات آن منطقه است.

 مزیت های استفاده از لباس های هم شکل در غرفه نمایشگاهی

 تمایز با بازدیدکنندگان و مخاطبان

 گاهی ممکن است که در غرفه نمایشگاهی افراد و بازدیدکنندگان زیادی حضور پیدا کنند، که در این صورت غرفه شلوغ می شود. اگر کارکنان غرفه مانند دیگر بازدیدکنندگان لباس بپوشند دیگر  قادر به شناسایی آنها از سایر افراد نیستند. در نتیجه قدرت ارئه خدمات پایین می آید. اما اگر کارکنان لباس های هم شکل داشته باشند، از سایر افراد متمایز می شوند و به راحتی می‌توانند بهترین خدمات را برای تمامی بازدیدکنندگان ارائه دهند.

نکته: می‌توانند از بند آویزهای دور گردنی استفاده کنند.

 داشتن نظم بصری و یکپارچگی بین غرفه و کارکنان

نحوه لباس پوشیدن در غرفه

 این مزیت در مبحث پوشش در غرفه نمایشگاهی زمانی خود را بسیار نشان می دهد که بین لباس کارکنان و دیزاین غرفه شباهت های بسیاری وجود داشته باشد. این امر موجب می شود در نظر بازدیدکنندگان، غرفه شما یکپارچگی و نظم قابل توجهی داشته باشد.

ایجاد انرژی مثبت در بازدید کنندگان

هنگامی که طرح لباس کارکنان مانند برند کمپانی باشد افرادی که از شرکت شما بازدید می کند، متوجه این امر می شوند که شرکت یا کمپانی شما به جزئیات بسیار اهمیت می دهد و این امر باعث افزایش انرژی مثبت در آنها می شود.

 کلام آخر

 به طور کلی پوشش در غرفه نمایشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است. به طوری که باعث می شود دیگران در غرفه کمپانی شما نظم و ترتیب، احترام به قوانین، حرفه ای بودن و در آخر احترام به کسانی که هم در خارج از غرفه و هم در داخل غرفه حضور دارند می شود.

حتماً هنگام شرکت در رویدادها و نمایشگاه ها از شرکت های خدمات نمایشگاهی برای حضور بهتر و پررنگ تر استفاده نمایید. زیرا آنها به دلیل حضور پی در پی در رویدادها و مناسبت ها از تجربه های بسیار بالایی برخوردار هستند.

یکی از این شرکت های خدمات و تشریفات نمایشگاهی ، مجموعه زینو می باشد. این مجموعه سال ها با حضور در مناسبت ها و رویداد ها توانسته است تجارب بسیار زیادی را در زمینه خدمات نمایشگاهی کسب کند و می تواند شما را در تمامی مراحل حضور در نمایشگاه یاری کند. در سایت می توانید سوابق ما را مشاهده کنید و حضور ما در ایونت ها و شهرهای مختلف را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: مهماندار نمایشگاه ، غرفه سازی نمایشگاه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (48 امتیاز)