معرفی بهترین شرکت خدمات نمایشگاهی

مهم نیست که در چه حرفه ای مشغول به کار هستید، شما برای حضور در نمایشگاه به کمک یک شرکت خدمات نمایشگاهی نیاز پیدا خواهید کرد. امروزه حضور در نمایشگاه ها یک مورد رقابی بین کسب و کارها است و در صورتی که حضوری قدرتمند نداشته باشید از دیگر رقبا عقب خواهید ماند.

شرکت های خدمات نمایشگاهی می توانند خدمات متنوعی را به شما ارائه دهند. اما کیفیت ارائه خدمات در هر شرکت متفاوت خواهد بود. از این رو ما در این مقاله می خواهیم شما را با ویژگی های یک شرکت خدمات نمایشگاهی خوب و مواردی که شما برای انتخاب یک مجموعه باید مدنظر قرار دهید آشنا کنیم. در نهایت یکی از بهترین شرکت های خدمات نمایشگاهی را به شما معرفی می کنیم.

آشنایی با خدمات نمایشگاهی

متاسفانه بیشتر افراد هنگام برپایی یک غرفه نمایشگاهی این گونه فکر می کنند که صرفا برپا نمودن یک غرفه کافی است و نیازی به کار خاصی نمی باشد. اما این گونه نیست. شما نمی توانید تنها با برپایی یک غرفه بدون در نظر گرفتن نیروهای مورد نیاز، فعالیت هایی کمک کننده در غرفه و … به موفقیت برسید.

غرفه نمایشگاهی شما می تواند یک روش تبلیغاتی بسیار پربازده برای شما باشد. اما این تبلیغات ساده نیست و نیازمند اصولی می باشد. از این رو شما به یک تیم یا شخص نیاز دارید که تخصص و آشنایی کاملی با غرفه های نمایشگاهی داشته باشد و بتواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.

اینجا است که نقش شرکت خدمات نمایشگاهی مشخص می شود. این شرکت ها به شما تیم یا شخصی را معرفی می کنند که خدمات نمایشگاهی مورد نیاز شما را برنامه ریزی و آماده کنند. در ادامه مواردی که یک شرکت خدمات نمایشگاهی ارائه می دهد را برای شما آورده ایم. توجه داشه باشید که شما ممکن است به بعضی از این موارد نیاز نداشته باشید. این وظیفه برنامه ریز غرفه شما است که با توجه به فعالیت و نمایشگاه موارد موردنیاز شما را مشخص کند.

شرکت خدمات نمایشگاهی چه مواردی را ارائه می دهد؟

شرکت خدمات نمایشگاهی

موارد مختلفی برای خدمات و تشریفات در نمایشگاه وجود دارد. در ادامه چند مورد از مهمترین آنها را به شما معرفی می کنیم.

تامین نیروی انسانی غرفه نمایشگاهی

یکی از مهمترین موارد تامین نیروی نمایشگاهی مورد نیاز شما است. شما بدون داشتن نیروهایی متخصص و آموزش دیده نمی توانید با بازدیدکنندگان و مشتریان ارتباط موثری داشته باشید و آنها را جذب کنید. تصور کنید یک غرفه در نمایشگاه برپا کرده اید ولی افرادی نیستند که بازدیدکننده را ترغیب به مشاهده غرفه شما کنند یا به سوالات آنها پاسخ دهند و یا…. .

از این رو شما باید حتما نیروهای مناسبی را برای هر قسمت قرار دهید. در ادامه چند مورد از مهمترین نیروهایی که شما نیاز دارید آورده شده است.

نیروی اینفورمیشن

این نیرو درواقع نماینده شما محسوب می شود و پشت میز ورودی غرفه مینشیند و وظیفه هدایت بازدید کنندگان را دارد. یک شرکت خدمات نمایشگاهی، باید در انتخاب نیروی اینفورمیشن با وسواس عمل کند. چون این شخص کسی است که در جذب مشتری نقش بسیار مهمی دارد.

نیروی بارمن و کافه من

شما در غرفه خود برای پذیرایی از مهمانان مهم و همچنین بازدیدکنندگان دیگر باید پذیرایی ای در نظر داشته باید. از این رو به نیروهای بارمن و کافه من نمایشگاهی جهت تهیه منوی پذیرایی و همچنین پذیرایی نیاز دارید.

نیروهای بازاریابی

یکی از شیوه هایی که شما می توانید در غرفه خود به موفقیت بیشتری برسید، استفاده از شیوه های بازاریابی پروموشن و سمپلینگ است. از این رو به نیروهای پرومتر و سمپلر در غرفه نمایشگاهی خود نیاز خواهید داشت.

دیگر نیروها

در یک غرفه نمایشگاهی همانطور که گفتیم با توجه به فعالیت شما نیروهای مختلفی مورد نیاز است، از جمله:

مهماندار، مترجم، دادزن، تراکت پخش کن، عکاس و فیلمبردار نمایشگاه، عروسک گردان، غرفه ساز، مدل، پرسشگر و پاسخ دهنده، نیروی خدماتی و … .

پذیرایی در نمایشگاه

شما ممکن است با شرکت هایی بزرگی در نمایشگاه بخواهید ملاقات کنید. از این رو بسیار مهم است که پذیرایی درخور و مناسبی از آنها داشته باشید. علاوه بر این یک شرکت خدمات نمایشگاهی برای بالا بردن کیفیت پذیرایی در نمایشگاه، باید از مواد درجه یک و منوهای مناسب غرفه استفاده کند.

عکاسی و فیلم برداری

تهیه تیزر تبلیغاتی می تواند در بازاریابی شما تاثیر بسیار زیادی بگذارد. همچنین شما به شخصی نیاز دارید که عکس هایی از غرفه شما جهت تبلیغات و همچنین ثبت در رزومه شما تهیه کند.

مرچندایزر

یکی از مواردی که شما باید به آن اهمیت دهید، غرفه آرایی و نحوه چیدمان محصولات شما در غرفه است. این مورد به دلیل اینکه در اولین نگاه بازدیدکننده به غرفه شما موثر است، باید به طور تخصص انجام گیرد که بتواند بازدید کننده را جذب کند.

ویژگی های یک شرکت خدمات نمایشگاهی خوب

ویژگی های یک شرکت خدمات نمایشگاهی خوب

جهت انتخاب یک شرکت خوب شما می توانید فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:

  • شرکت انتخابی شما باید سابقه کاری و رزومه خوبی داشته باشد.
  • رضایت مشتریان قبلی شرکت را در نظر بگیرید. مطمئنا آنها اشخاصی هستند که می توانند کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت را مشخص کنند.
  • شرکت انتخابی شما باید مجوز لازم برای فعالیت را داشته باشد.
  • یک شرکت خوب برای استخدام نیروهای مورد نیاز شما باید حساسیت بالایی داشته باشد. از این رو دقت کنید که حتما تیم آنها افراد آموزش دیده و متخصص باشند.
  • بتواند تمام خدمات موردنیاز شما را فراهم کند و شما نیاز نداشته باشید که برای یک غرفه از چند شرکت کمک بگیرید.
  • مشاوره و راهنمایی لازم و خوبی را ارائه دهند و بتوانند با توجه به بودجه و شرایط شما بهترین ها را در اختیار شما قرار دهند.

معرفی بهترین شرکت خدمات نمایشگاهی

مجموعه خدمات نمایشگاهی زینو، با سال ها فعالیت و رزومه های خوب می تواند در امر غرفه نمایشگاهی تمام خدمات مورد نیاز شما را ارائه دهد. تیم این مجموعه از بهترین افراد تشکیل شده که همگی آموزش های لازم را در زمینه کاری خود دیده اند و در کار خود حرفه ای هستند.

زینو به عنوان بهترین شرکت خدمات نمایشگاهی، می تواند شما را برای حضور فعال و حرفه ای در نمایشگاه همراهی کند. جهت ارتباط با کارشناسان این مجموعه می توانید با شماره های ۰۹۱۲۹۴۴۹۲۱۲۰۹۳۹۵۴۶۳۷۸۷ تماس حاصل فرمایید.