لوازم مورد نیاز غرفه نمایشگاه

هنگامی که شما تصمیم می گیرید در یک نمایشگاه غرفه ای داشته باشید باید موارد زیادی را مد نظر قرار دهید. تامین نیروی انسانی غرفه ، پذیرایی مناسب، نشان دادن محصولات و خدمات به بهترین شکل و موارد بسیار زیاد دیگری که در راه اندازی غرفه موثر هستند. مواردی که باید مدنظر داشته باشید بسیار زیاد هستند و فراموش کردن حتی یک مورد می تواند در نتیجه غرفه شما تاثیر زیادی بگذارد.

شما به لوازم زیادی برای غرفه نمایشگاهی خود نیاز دارید. در صورتی که قبلا غرفه ای را اداره کرده باشید با بسیاری از آنها آشنایی دارید. اما توصیه ما همیشه کمک گرفتن از یک فرد متخصص در این زمینه است.

چرا باید تامین لوازم موردنیاز نمایشگاه را به زینو بسپاریم؟

مجموعه خدمات نمایشگاهی زینو به عنوان یکی از بهترین مجموعه های خدمات نمایشگاهی در ایران می تواند در تامین لوزام مورد نیاز برای نمایشگاه به شما کمک کند. شما باید بدانید که دقیقا به چه وسایلی نیاز دارید. علاوه بر داشتن یک چک لیست، ممکن است از هر نمونه از این وسایل نوع های مختلفی وجود داشته باشد که با توجه به غرفه شما باید مورد مناسب انتخاب شود.

موارد زیادی است که باید در این زمینه مدنظر قرار داده شود. از این رو می توانید تامین و بررسی اقلام مورد نیاز غرفه را به یک شخص باتجربه و آشنا به این کار بسپارید. هنگامی که شما به مجموعه ما مراجعه می کنید برای مدیریت و تامین غرفه، می توانید با مشاوره ها و راهنمایی های تیم ما بهترین نتیجه را بگیرید.

برنامه ریز شما تمام موارد را برای غرفه بررسی و برنامه ریزی می کند. سپس با توجه به آنها لوازم موردنیاز آن ها را نیز فراهم می کند. جهت ارتباط با خدمات نمایشگاهی زینو می توانید با شماره های ۰۹۱۲۹۴۴۹۲۱۲ – ۰۹۳۹۵۴۶۳۷۸۷ تماس حاصل فرمایید.

چرا تامین لوازم غرفه نمایشگاهی مهم است؟

لوازمی که در غرفه شما هستند علاوه بر رفع نیاز کارکنان و بازدیدکنندگان به گونه ای معرفی کننده شما و برندتان هستند. شما به طور مثال با استفاده از استندها می توانید تبلیغات مفیدی را در معرض دید قرار بدهید. در صورتی که از پایه های بنرهای تبلیغاتی مناسب استفاده نکنید، نمی توانید آنگونه که باید برندتان را تبلیغ کنید.

همچنین شما به موارد زیادی نیاز دارید که بتوانید از بازدیدکنندگان به خوبی استقبال کنید، کارکنان بتوانند با این لوازم وظیفه خود را بخوبی انجام بدهند، تاثیر و نتیجه ای که می خواهید از غرفه بگیرید و … .

چه لوازمی برای غرفه نمایشگاهی نیاز است؟

چه لوازمی برای غرفه نمایشگاهی نیاز است؟

در داخل و خارج از غرفه شما به وسایل و لوازمی نیاز دارید که بتوانید کسب و کار و محصولات خود را به خوبی تبلیغ کنید.

  • میز و صندلی برای کانتر
  • صندلی برای نشستن کارکنان غرفه
  • وسایلی که باعث می شوند به غرفه فضای نمایشگاهی تری بدهند، همچون استند، جاکاتالوگی و … .
  • مواردی که کارکنان جهت رفاه به آنها نیاز دارند همچون یخچال، آبسردکن، کتری برقی و یا گاز و کتری، وسیله گرمایشی یا سرمایشی و… .
  • وسایلی برای مهمانان ویژه همچون مبلمان.
  • وسایل صوتی تصویری برای نمایش تیزرها، پخش آهنگ و یا اعلان ها.
  • در صورت بزرگ بودن غرفه یا چند غرفه بودن بیسیم و یا وسیله ارتباطی دیگر.
  • در صورتی که سخنرانی دارید باید تریبیون سخنرانی فراهم شود.
  • استندها و رول های تبلیغاتی برای قرار دادن بنرهای تبلیغاتی.
  • وسایل پذیرایی که خود شامل موارد زیادی همچون میز، صندلی، قهوه جوش و…. می شود.
  • وسایلی همچون دفترچه، خودکار و … که ممکن است کارکنان به آنها نیاز داشته باشند.
  • در صورت نیاز تهیه بروشور و گیف های تبلیغاتی.
  • سطل زباله در مکان های موردنیاز که در صورت عدم وجود می تواند به سرعت باعث کثیف شدن غرفه شما شود.
  • لباس فرم و گردن آویز های معرفی برای کارکنان.
  • محصولاتی که باید نمایش داده شوند و یا عکس ها و تیزرهای خدمات.
  • و… .

توجه داشته باشید که تمام موارد ذکر شدن در بالا ممکن است برای همه شما موردنیاز نباشد. همچنین موارد دیگری هستند که با توجه به کسب و کار، خدمات و محصولات شما متفاوت خواهند بود و در این لیست جای نگرفته اند.

نکات مهم

تهیه لوازم غرفه نمایشگاه

برای اینکه بتوانید در تامین لوازم موردنیاز برای غرفه نمایشگاهی بهترین عملکرد را داشته باشید می توانید سوالاتی را برای خود طراحی و آنها را ازخود بپرسید. در ادامه چند نمونه از این سوالات آورده شده است.

  • تمام مواردی که برای محصولات و خدمات می خواستم ارائه بدهم آماده شده است؟ این موارد می توانند شامل لیست خدمات و محصولات، قیمت انها، عکس ها و ویدیوها، بنرتبلیغاتی برای نمایش برتری شما نسبت به رقیبان و .. باشد.
  • به اندازه کافی تبلیغات داخل و خارج از نمیشگاه صورت گرفته است؟ راهنماهای لازم برای پیدا کردن غرفه برای بازدید کنندگان فراهم شده است؟
  • تمام نیروهای موردنیاز غرفه تامین شده است؟ لوازمی که هرکدام برای انجام وظایف خود به آنها نیاز دارند تهیه گردیده است؟
  • میزها و صندلی های لازم برای هر خدمتی همچون پذیرایی، استقبال و … در نظر گرفته شده است؟
  • تمام وسایل موردنیاز پذیرایی همچون وسایل نوشیدنی های گرم و سرد، چه برای تهیه و چه برای پذیرایی آماده شده است؟
  • هدایا و بروشورها و … تبلیغاتی در نظر گرفته شده است؟

و سوالات دیگری که در هر مرحله از برنامه ریزی می توانید از خود بپرسید و با توجه به آنها لوازم مورد نیاز برای غرفه نمایشگاهی خود را فراهم کنید.

آیا برای ساخت غرفه نیز باید لوازمی در نظر گرفته شود؟

توجه داشته باشید که شاید چیدمان و برنامه ریزی داخل غرفه تماما (که توصیه نمی شود و بهتر است از برنامه ریز باتجربه استفاده کنید) و یا قسمتی به عهده شما باشد، اما ساخت غرفه تماما توسط تیمی انجام می شود که شما ساخت غرفه خود را به آنها سپرده اید.

از این رو نیازی نیست شما برای غرفه وسایلی آماده کنید. هرآنچه که لازم است توسط غرفه سازان تهیه می شود. شما تنها باید با مشورت برنامه ریز غرفه خود مواردی که از غرفه می خواهید را در اختیار تیم ساخت غرفه قرار دهید که بتوانند مناسب ترین غرفه را آماده کنند.

البته توجه داشته باشید که در صورتی که برنامه ریزی های شما در مجموعه ما صورت بگیرد، شما نیازی نیست که نگران این موضوع باشید. ما تمام برنامه ریزی ها را انجام می دهیم.

بیشتر بخوانید: ایونت مارکتینگ ، کسب اعتبار با خدمات نمایشگاهی

2 پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام
      خیر. شما می توانید تجهیزات نمایشگاهی را اجاره کنید و نیازی به پرداخت هزینه های بالا برای خرید این تجهیزات ندارید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (41 امتیاز)