عکاسی غرفه نمایشگاه

عکاسی غرفه نمایشگاه یکی از مواردی است که در بحث تشریفات نمایشگاهی انجام می شود. شرکت های ارائه دهنده خدمات نمایشگاهی همواره توصیه می کنند که غرفه داران حتما از عکاسی و تیزر برداری در نمایشگاه خود استفاده کنند و از مزایای آن بهره مند شوند. مجموعه زینو به عنوان یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده تشریفات و پذیرایی در نمایشگاه ها، می تواند در این زمینه به شما مشاوره های لازم و همچنین خدمات مورد نیاز را ارائه دهد.

نیروهای این مجموعه از بهترین افراد انتخاب می شوند که آموزش های لازم را دیده باشند. تخصص بالایی در حرفه و زمینه فعالیت خود هم داشته باشند. از این رو برای تامین نیروی انسانی نمایشگاه از غرفه دار تا عکاس و خدمات دیگر شما می توانید با کارشناسان زینو و با شماره های  ۰۹۱۲۹۴۴۹۲۱۲ – ۰۹۳۹۵۴۶۳۷۸۷  تماس حاصل فرمایید.

عکاسی غرفه نمایشگاهی چیست؟

عکاسی نمایشگاه ها جز عکاسی خبری محسوب می شود. اما در واقع این عکاسی به عنوان یک روش تبلیغاتی استفاده می شود. عکاس در نمایشگاه در حال ثبت رویداد مهمی برای شما است. شما می توانید از عکس های گرفته شده در غرفه خود، برای تبلیغات، برای ثبت در رزومه کاری، ثبت در شبکه های اجتماعی، سایت و … استفاده کنید.

از این رو استخدام نیرو جهت عکاسی غرفه نمایشگاهی مساله ای است که شما باید به آن توجه ویژه ای نشان دهید. شخصی که انتخاب می کنید باید علاوه بر مسلط بودن به حرفه خود از ذوق هنری خوبی برخوردار باشد. در زمینه عکاسی در غرفه نمایشگاهی تجربه نیز داشته باشد.

خیلی از افراد تصور می کنند که صرفا استخدام یک عکاس بدون در نظر گرفتن تجربه کاری او می تواند نیاز انها را برطرف کند. در صورتی که این چنین نیست. عکاسی در زمینه های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. یک عکاس باید زمینه کاری خود را مشخص کند و با توجه به آن تجربه و تخصص لازم را کسب کند.

در غرفه نمایشگاهی یک عکاس از موارد مختلفی عکس می گیرد. ممکن است نیاز باشد از محصولات عکس صنعتی و مناسبی جهت استفاده در غرفه گرفته شود. همچنین باید از فضای غرفه و بازدید کنندگان عکاسی شود. مهم است که عکاس سلیقه و هوش خوبی برای انتخاب بهترین زاویه ها و صحنه ها برای عکاسی داشته باشد.

چرا عکاسی تبلیغاتی از غرفه نمایشگاه مهم است؟

مزایای عکاسی غرفه نمایشگاه

در گذشته به دلیل عدم گسترش و پیشرفت امروز تکنولوژی و فضای اینترنت همچون شبکه های اجتماعی، شرکت ها از عکس های استوک که در اینترنت بود استفاده می کردند. این عکس ها دارای کیفیت بالایی نبودند و حتی گاهی دقیقا آنچه که شرکت ارائه می داد نیز نبودند.

اما در حال حاضر بسیار متفاوت عمل می شود. دیگر کسی از عکس های استوک و اینترنتی برای معرفی محصولات خود استفاده نمی کند. بسیار راحت یک شخص می تواند تفاوت عکس استوک و واقعی را تشخیص دهد، از این رو استفاده از این عکس ها برای کاربران اصلا مناسب نیست.

کاربری که قصد خرید محصول را دارد انتظار یک عکس واقعی و با کیفیت را دارد. از این رو شما در غرفه نمایشگاهی خود نیز به عکاسی غرفه نمایشگاهی احتیاج دارید. عکاسی به صورتی که بهترین و با کیفیت ترین تصاویر از محصولات شما گرفته شود و بتواند اعتماد بازدیدکنندگان شما را جلب کند. وقتی شما بتوانید محصول خود را علاوه بر آنچه که واقعا هست، به طور زیبا نشان دهید، مشتریان به سمت شما جذب خواهند شد و فروش شما نیز بیشتر می شود.

برپایی غرفه عکاسی

علاوه بر مزیت هایی که ذکر کردیم، شما می توانید جهت جذابیت غرفه خود برای بازدیدکنندگان و همچنین بازاریابی هدفمند و موثر، غرفه عکاسی در غرفه خود برگزار کنید. شما یک غرفه عکاسی رایگان برپا کنید و از عکاسی غرفه نمایشگاه خود بیشترین بهره را ببرید.

اشخاص تشویق می شوند که جهت دریافت عکس رایگان به بخش زیبای غرفه شما مراجعه کنند و عکاسی کنند. کاری که شما باید انجام دهید این است که لوگوی خود را در کنار عکس چاپ کنید. به این صورت این هدیه شما به بازدیدکنندگان باعث می شود برند شما بیشتر شناخته شود و توسط دوستان و آشنایان آن شخص دیده شود.

به این صورت شما با این هدیه به بازدیدکنندگان، یک روش بازاریابی خوبی را در پیش خواهید گرفت و در آینده نیز به سود شما خواهد بود. همچنین به طور کلی دادن هدیه و برگزاری چنین مواردی در غرفه باعث می شود شما و برندتان در ذهن اشخاص باقی بماند.همچنین افراد بیشتری برای دریافت هدیه و عکس به سمت غرفه شما بیایند.

کیفیت و ظرافت عکاسی غرفه نمایشگاه یک اصل مهم

نکات مهم عکاسی غرفه نمایشگاه

همانطور که گفتیم هوش و تجربه عکاس غرفه نمایشگاه به او کمک می کند که عکس هایی که باید و مناسب تر است گرفته شود.

  • لحظات و مواردی هستند که باید حتما از آن ها عکس برداری شود.
  • اشخاصی در غرفه حضور پیدا می کنند که باید در عکس ها برای اعتبار بخشدن به رزومه و تبلیغات غرفه نمایشگاهی حضور داشته باشند.
  • گاهی برنامه هایی در غرفه انجام می شود همچون رونمایی از محصول یا خدمت که باید از آن نیز به طور صحیح و زیبا عکاسی شود.
  • و ….

به همین دلیل داشتن ظرافت و کیفیت در تمام لحظات عکاسی غرفه نمایشگاهی بسیار مهم است.

زمان حضور عکاس در غرفه

در بیشتر نمایشگاه ها حضور تمام وقت عکاس برای عکاسی غرفه نمایشگاه بسیار مهم است. عکاس باید از روز اول تا روز آخر و تمام ساعاتی که غرفه دایر است در غرفه حضور داشته باشد. بعد از آن نیز در پایان هر روز یا برنامه عکس ها را بررسی و در صورت نیاز ویرایش کند.

گاهی لازم است که در طول روز عکس ها به مسئول مربوطه جهت قرارگیری در شبکه های اجتماعی، سایت یا خبرهای مربوطه ارائه شود. عکاسانی که توسط مجموعه زینو به شما معرفی می شوند کاملا به وظایف خود آگاهی دارند و در زمان مناسب در غرفه شما حضور پیدا می کنند.

همچنین آنها با مسئول و برنامه ریز هماهنگ خواهند بود و بهترین عکس ها را جهت تبیلغات ارائه می دهند. داشتن عکس های تبلیغاتی مناسب و با کیفیت که با ذوق و سلیقه گرفته شده باشد می تواند در تبلیغات بسیار موثر باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین شرکت خدمات نمایشگاهی ، پروموشن و افزایش فروش محصولات

2 پاسخ
  1. شقایق صبوری
    شقایق صبوری گفته:

    سلام
    هزینه را اعلام نکرده اید
    من می خواهم بدانم هزینه عکاسی در غرفه نمایشگاهی چقدر است؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام بر شما
      با توجه به اینکه هزینه عکاسی در غرفه نمایشگاهی تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون تعداد روز نمایشگاه، تعداد عکاس مورد نیاز، تعداد عکس مورد نیاز و… است، نمی توان قیمت ثابتی را در سایت اعلام کرد. اما شما می توانید با کارشناسان ما با شماره های اعلام شده تماس بگیرید و بعد از ارائه توضیحات مورد نیاز استعلام قیمت کنید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (53 امتیاز)