ساخت تیزر در غرفه نمایشگاهی

در این مقاله سعی شده است مطالبی درباره انواع ساخت تیزر، ویژگی های یک تیزر خوب و اهمیت ساخت تیزر در غرفه نمایشگاهی را بیان کنیم تا کسانی که علاقه به تهیه تیزر تبلیغاتی دارند با خواندن این مطلب کمکی به آنها کرده باشیم.

اگر دو شرکت یا کمپانی محصول و یا خدماتی مشابه را ارائه می دهند و کاملاً از نظر جنس و کیفیت مثل هم هستند این تیزر است که می تواند در فروش این دو محصول تفاوت ایجاد کند. اگر یک شرکت بتواند از فن تیزرسازی به خوبی و با خلاقیت استفاده کند، می تواند فروش محصول و خدمات خود را چندین برابر کند.

خوب به جمله من دقت کنید، ساخت یک تیزر “حرفه ای” باعث چندین برابر شدن فروش محصول و خدمات یک شرکت می شود. اگر تیزر تولیدی یک کمپانی از خلاقیت به دور باشد، نه تنها باعث چندین برابر شدن فروش محصولات نمی شود بلکه گاها باعث کمتر شدن فروش محصولات هم شده است.

پس هنگام تصمیم گیری برای ساخت یک تیزر حرفه ای حتماً از مجموعه و تیمی استفاده کنید که در زمینه تیزر سازی تجربه کافی را داشته باشند. مجموعه خدمات نمایشگاهی زینو می تواند شما عزیزان را در ساخت انواع تیزرهای حرفه ای و با کیفیت یاری کند.

تیزر چیست؟

به این موضوع فکر کنید که یک محصول دارید و می خواهید آن را به فروش برسانید، نمی توانید به صورت خشک و خالی زیر محصول خود بنویسید که این محصول به فروش می رسد و فروش بالایی هم هم داشته باشید. زیرا همه ما می دانیم که نمی شود فقط با نوشتن محصول را به طور جذاب و کامل معرفی کرد.

بهتر است برای فروش محصول خود یک ویدیو از تمامی امکانات و ویژگی ها به صورت جذاب و خلاقانه تهیه کنید و آن را همراه محصول خود به نمایش بگذارید. خواهید دید که میزان فروش شما چندین برابر زمانی است که از این ویدیوهای تبلیغاتی استفاده نمی کردید. این ویدیوها را تیزر می گویند.

اگر شما به دنبال مجموعه ای برای ساخت تیزر در غرفه نمایشگاهی حرفه ای و عالی هستید، می توانید از شرکت خدمات نمایشگاهی زینو جهت کمک بگیرید. زیرا ما در زینو از اهمیت ساخت تیزر و تصویر برداری در غرفه های نمایشگاهی به خوبی باخبریم و همچنین تجربه کافی در ساخت یک تیزر حرفه ای جذاب و خلاق را داریم.

انواع ساخت تیزر تبلیغاتی

انواع ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزرهای تبلیغاتی که شرکت های گوناگون آن ها را برای محصولات خود به نمایش می گذارند به سه دسته تقسیم می شوند.

تیزر رئال

در این روش از تیزرسازی تبلیغاتی که برای ساخت تیزر در غرفه نمایشگاهی می توانید استفاده کنید، همه عناصر بکار رفته در این ویدیو کاملاً واقعی بوده و خارج از قوه عقل نمی باشد. برای مثال یک گاو صحبت نمی کند یا یک حیوان موسیقی اجرا نمی کند و تمامی سناریو و هنرمندان و داستان این نوع تیزرها در رئالی ترین حالت خود قرار دارد.

تیزر انیمیشنی

تیزر انیمیشنی کاملاً برعکس و خلاف تیزر رئالی است. یعنی تمامی سناریو به کار رفته از حیوانات و اشخاص به صورت کامپیوتری تهیه شده است و دور از واقعیت می باشد. از این نوع تیزر تبلیغاتی بیشتر برای مخاطبان کودک و نوجوانان استفاده می شود.

تیزر ترکیبی

تیزر تبلیغاتی ترکیبی همانطور که از اسمش پیداست ترکیبی از تیزر انیمیشنی و رئال است. یعنی هم از از اشخاص و حیوانات و هم اشیای غیر واقعی و کامپیوتری استفاده می شود. همچنین از داستان و سناریو رئالی و واقعی در آن به کار می رود. اگر به طور خلاصه بخواهیم این نوع تیزر را تعریف کنیم کلیپی از ترکیب واقعیت و خیال است.

تیزر تبلیغاتی ترکیبی اگر به صورت خلاقانه و حرفه ای ساخته شود از تیزر انیمیشنی و رئال تاثیر بیشتری بر مخاطبان خود می گذارد و از محبوبیت بالایی هم برخوردار است.

اگر برای سال های متمادی در نمایشگاه ها شرکت کردید و از اهمیت ساخت تیزر در غرفه نمایشگاهی به خوبی باخبرید پس سعی کنید از یک تیم حرفه‌ای جهت تهیه یک تیزر ترکیبی برای غرفه خود کمک بگیرید.

ویژگی های ساخت تیزر در غرفه نمایشگاهی خوب

اگر می خواهید یک تیزر تبلیغاتی در غرفه نمایشگاهی خود تهیه و به نمایش بگذارید باید چندین نکته را در ساخت تیزر تبلیغاتی در نظر بگیرید تا بتوانید یک تیزر خوب و با قدرت جذب مخاطب بالا بسازید.

داشتن زیبایی بصری و شنیداری در تیزر

اولین ویژگی یک تیزر تبلیغاتی خوب و تاثیرگذار داشتن زیبایی بصری و شنیداری است. البته باید این دو ویژگی طبق اصول زیبایی شناسی باشد.

داشتن خلاقیت و ایده های نو

در ساخت تیزر تبلیغاتی حرف اول را خلاقیت می زند. شما باید یک سناریو خلاقانه در ویدیویی که دارید تهیه می کنید داشته باشید تا بتوانید در حین سادگی تیزر به بهترین وجه ممکن مفهوم خود را به مخاطبان انتقال دهید.

مخاطب محور بودن تیزر تبلیغاتی

در ساخت تیزر در غرفه نمایشگاهی، تیزرهایی موفق هستند که به صورت خاص سلیقه مخاطب را هدف قرار می‌دهد. هر چه تیزر شما در هدف قرار دادن سلیقه مخاطبان خود موفق تر باشد، می‌تواند بهتر و بیشتر آنها را جذب خود کند.

نکته: حواستان باشد که تیزر شما خیلی طولانی و خسته کننده نشود. تیزر باید سرعتی مناسب در انتقال پیام و هدف داشته باشد.

موارد مورد استفاده از تیزر

موارد مورد استفاده از تیزر

تیزرها در موارد بسیاری زیادی بکار می روند، علی الخصوص در نمایشگاه ها. زیرا تمامی شرکت هایی که در رویدادها شرکت می کنند از اهمیت ساخت تیزر در غرفه نمایشگاهی با خبر هستند. در ادامه مطلب به مواردی که می توان از تیزر استفاده کرد اشاره خواهیم کرد:

  • پخش تیزر در رسانه هایی که مخاطبان زیادی دارند. مثل تلوزیون، و رادیو و …..
  • پخش انواع تیزر در رویدادها و مناسبت های نمایشگاهی
  • پخش تیزر در سمینارها
  • پخش تیزر در کنفرانس ها
  • استفاده از تیزرهای تبلیغاتی در سالن های انتظار
  • پخش تیزرهای تبلیغاتی بین فیلم ها و سریال ها
  • استفاده از تیزرها به عنوان گزارش کار سازمان ها و شرکت ها
  • فیلم های تبلیغاتی در مانیتورهای سطح شهر
  • استفاده از تیزرها برای هتل ها و رستوران ها
  • تیزر در آموزش
  • استفاده از کلیپ ها و فیلم ها در شبکه های اجتماعی
  • استفاده از تیزرها در وبسایت ها
  • و….

همانطور که مشاهده می کنید استفاده از تیزرها حد و مرز خاصی ندارد. فقط کافیست با خلاقیت و ایده های بصری و شنیداری جذاب تیزری متناسب با کار و فعالیتی که دارید طراحی کنید.

البته اگر می خواهید تیزری حرفه ای و باکیفیت تهیه کنید، بهتر است از تیم های متخصص این کار کمک بگیرید. مجموعه زینو با داشتن پرسنلی خلاق و خوش ذوق در زمینه تهیه تیزر می تواند بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

اهمیت ساخت تیزر در غرفه نمایشگاهی

در رویدادها و مناسبت های نمایشگاهی معمولا رقابت بیشتری بین غرفه داران وجود دارد. این مورد می طلبد که شرکت ها بیشتر در تبلیغات تلاش کنند. یکی از بهترین و موثرترین راه ها جهت تبلیغات، تهیه تیزر مناسب و حرفه ایی از محصولات و خدمات شرکت و پخش آن در غرفه نمایشگاهی می باشد. هرچه کیفیت و خلاقیت در تیزر بیشتر باشد، میزان جلب مخاطبان هم بیشتر می گردد. هر چه میزان مخاطبان شرکت بیشتر شود، در درجه اول میزان فروش محصولات بیشتر شده و در درجه دوم برند و نماد شرکت در قلب و ذهن بازدیدکنندکان نقش می بندد. تیزرها باید از نمایشگرهای با کیفیت و بزرگ مدام پخش شوند.

کلام آخر…

اکر به عنوان یک شرکت، فرصت این را پیدا کرده اید که در یک مناسبت یا رویداد نمایشگاهی حضور پیدا کنید. در قدم اول تمام تلاش و سعی خود را برای شناساندن برند خود به بازدیدکنندگان بکنید. یکی از این سعی و تلاش ها، تیزرهای تبلیغاتی مناسب و درخور می باشد.

سعی کنید یک تیزر ساده اما خلاق و با کیفیت از معرفی برند، خدمات و محصولات شرکت خود تهیه و به صورت واضح و آشکارا برای عموم بازدیدکنندگان به نمایش بگذارید. خواهید دید که در کمترین زمان، بیشترین بازدهی و بازدید را کسب خواهید کرد.

هنگامی که تصمیم دارید یک تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی و یا غیره داشته باشید، حتما از متخصص هایی استفاده کنید که دانش لازم را داشته باشند. شرکت خدمات نمایشگاهی زینو از اهمیت ساخت تیزر در غرفه نمایشگاهی آگاه است و می تواند به شما عزیزانی که می خواهید یک تیزر مناسب و درخور داشته باشید، کمک شایانی کند. جهت ارتباط با ما از شماره های  ۰۹۱۲۹۴۴۹۲۱۲ – ۰۹۳۹۵۴۶۳۷۸۷ استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: معرفی غرفه تتریس ، انواع غرفه نمایشگاهی

2 پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام
      بله. شما می توانید از تیزرهای نمایشگاهی در موارد زیر نیز بهره ببرید:
      *در صورتی که شما در این تیزر محصول جدید را معرفی می کنید، می توانید به عنوان معرفی محصول از آن استفاده کنید.
      *استفاده در سایت و شبکه های اجتماعی
      *به عنوان تبلیغات برای اشخاصی که در نمایشگاه حضور نداشته اند.
      *استفاده در رویدادهای دیگر همچون جلسات و کنفرانس ها
      *ثبت در سوابق
      *قابلیت پخش در مانیتورهای تبلیغاتی شهری
      *و…

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (7 امتیاز)