تبیغات محیطی برای نمایشگاه

یکی از روش های افزایش بازدیدکنندگان و در نتیجه مشتری برای غرفه نمایشگاهی استفاده از تبلیغات محیطی نمایشگاه است. از زمان های قدیم برای تبلیغات از روش محیطی استفاده می شده است. این روش ها جهت اطلاع رسانی موردی به هزاران نفر مورد استفاده قرار می گیرد.

موردی که در تبلیغات محیطی بسیار مهم است، داشتن خلاقیت است. باید تبلیغات به گونه ای باشد که برند و تبلیغ به خوبی در ذهن شخص بماند.

تبلیغات محیطی نمایشگاه چیست؟

به تمام فعالیت هایی که خارج از محیط زندگی شما جهت تبلیغات انجام می شود، تبلیغات محیطی گفته می شود. برای غرفه نمایشگاهی نیز به همین صورت است. این تبلیغات می تواند برای معرفی کسب و کار شرکت غرفه دار و همچنین افزایش بازدیدکنندگلان در غرفه تاثیر بسیار زیادی بگذارد.

انواع تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی به طور کلی انواع مختلفی دارد. تبلیغاتی که در سطح شهر به صورت بیلیورد، تلویزیون های تبلغاتی شهری، روی بدنه اتوبوس های شهری، پل های هوایی و … مشاهده می کنید، جز تبلیغات محیطی هستند. همچنین از روش های دیگری همچون دیوار نویسی همراه با نقاشی، هدایای تبلیغاتی و… نیز برای تبلیغات محیطی استفاده می شود.

مورد مهمی که در تبلیغات محیطی نمایشگاه وجود دارد این است که شما بتوانید بهترین مورد را جهت تبلیغات خود انتخاب کنید و شخصی که تبلیغات شما را برعهده می گیرد از خلاقیت خوبی برخوردار باشد.

چه زمانی تبلیغات را برای غرفه نمایشگاهی شروع کنیم؟

خدمات تبلیغلا در نمایشگاه

پاسخ این سوال کاملا روشن است. شما باید قبل از شروع نمایشگاه اقدام به تبلیغات کنید. شما باید به دیگران اطلاع رسانی کنید که قرار است نمایشگاه و یا غرفه نمایشگاهی در تاریخ ذکر شده و مکان ذکر شده برگزار شود. با استفاده از تبلیغات محیطی نمایشگاه، می توانید به افراد زیادی حضورتان در نمایشگاه را اطلاع رسانی کنید.

همچنین اگر نمایشگاه و یا غرفه شما مربوط به یک کسب و کار مورد نیاز برای تمام عوام مردم نیست، بهتر است تبلیغات را در مکان هایی انجام دهید که بازدیدکنندگان شما می توانند از آنجا باشند.

روش های تبلیغات محیطی نمایشگاه

تبلیغات بیرونی نمایشگاه

پوستر و بیلیورد

متداول ترین روشی که از زمان های قدیم نیز وجود داشته است استفاده از بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر است. امروزه امکانات زیادی برای تبلیغات در شهر در نظر گرفته شده است، همچون:

  • بیلبورد تبلیغاتی
  • تلویزیون تبلیغاتی شهری
  • بیلبورد روی پل های اصلی و پر ترافیک
  • تبلیغات روی وسایل حمل و نقل شهری
  • و…

شما می توانید از یک یا چند مورد از این ها استفاده کنید و به تعداد زیادی حضور خود در نمایشگاه را اطلاع دهید.

چاپ کارت دعوت برای نمایشگاه

هرچند ممکن است این کار برای شما هزینه بالایی داشته باشد، اما یک روش رسمی و موثر در تبلیغات محیطی می باشد. اگر شما یک کسب و کار نوپا هستید و نمی توانید هزینه زیادی برای این امر در نظر بگیرید، سعی کنید حداقل برای مشتریان خاص و مهم خود کارت دعوت ارسال کنید.

رسانه های اجتماعی

همانطور که می دانید امروزه اشخاص زیادی در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی حضور دارند. از این رو یک روش موثر و پربازدید جهت تبلیغات و اطلاع رسانی همین شبکه های اجتماعی هستند. شما می توانید از هر کدام از شبکه هایی که در دسترستان است جهت تبلیغات محیطی نمایشگاه خود استفاده کنید.

با قرار دادن یک پست اطلاع رسانی یا حتی یک متن یا پست جذب کننده، افراد زیادی از نمایشگاه و غرفه شما اطلاع پیدا می کنند و برای بازدید به نمایشگاه مراجعه می کنند.

اطلاع رسانی در سایت

اگر شما یک سایت برای مجموعه و شرکت خود دارید، می توانید به کاربران و مشتریان خود به راحتی با قرار دادن یک خبر یا بنر در سایت حضور در نمایشگاه را اطلاع رسانی کنید.

تبلیغات داخلی نمایشگاه

تبلیغات داخلی نمایشگاه

در صورتی که شما در محیط نمایشگاه برای غرفه خود تبلیغ انجام دهید، به آن تبلیغات داخلی نمایشگاه گفته می شود. این تبلیغات علاقه بازدید از غرفه شما را افزایش می دهد. همچنین گاهی ممکن است که به دلیل بزرگ بودن نمایشگاه اشخاص حاضر نتوانند کل نمایشگاه را بازدید کنند. از این رو استفاده از این تبلیغات به آن ها اطلاع رسانی می کند که غرفه ای با این خدمات وجود دارد که آنها می توانند از آن بازدید کنند.

پوستر در نمایشگاه

برای این منظور می توانید در فضای نمایشگاه پوسترهایی قرار دهید. یا اینکه تراکت هایی آماده کنید و شخصی را برای پخش کردن آن ها استخدام کنید. با انجام تبلیغات داخلی جهت تبلیغات محیطی نمایشگاه، شما می توانید افرادی که در نمایشگاه حضور دارند را به سمت غرفه خود هدایت کنید.

چاپ کاتالوگ

کاتالوگ نیز می تواند به عنوان یک روش بازاریابی موثر در نظر گرفته شود.

چاپ تراکت

شما می توانید تراکت زیبا و مناسبی طراحی کنید و آن را در بین اشخاص پخش کنید. اگر بتوانید اشخاصی را جهت تبلیغات محیطی نمایشگاه استخدام کنید، آنها می توانند هنگام ارائه تراکت با فرد کمی ارتباط برقرار کنند و او را بیشتر علاقه مند کنند.

هدیه های تبلیغی

حتما مشاهده کرده اید که بعضی از کسب و کراها هدیه های کوچکی را به افراد می دهند. روی این هدیه ها نام برند و گاهی خدمات چاپ شده است. هدیه باعث ماندگاری برند در ذهن اشخاص می شود. همچنین شما می توانید یک پک کامل از بروشور تبلیغاتی خود، کارت ویزیت و … به همراه هدیه آماده کنید. با ارائه این پک شما می توانید تبلیغات موثرتری انجام دهید.

ارائه تخفیف به بازدید کنندگان نمایشگاه

دادن تخفیف به کسانی که محصولات شما را از غرفه نمایشگاهی خرید می کنند نیز یک ایده عالی برای تبلیغات محیطی نمایشگاهی است. شما همچنین می توانید این مورد را در تبلیغات بیرونی نیز ذکر کنید. تخفیف همیشه باعث جذب افراد می شود.

کلام آخر…

قدرت تبلیغات را برای نمایشگاه خود ست کم نگیرید. شما باید برای غرفه نمایشگاهی خود از روش های تبلغاتی به طور موثری استفاده کنید. تبلیغات می تواند موفقیت شما در نمایشگاه افزایش دهد. شرکت خدمات نمایشگاهی زینو، با ارائه خدمات مختلف می تواند به شما در موفقیت در غرفه نمایشگاه کمک کند. همچنین می تواند مشاوره های لازم جهت تبلیغات و همچنین تشریفات در نمایشگاه را ارائه دهد. کافی است با کارشناسان ما و با شماره های ۰۹۱۲۹۴۴۹۲۱۲۰۹۳۹۵۴۶۳۷۸۷ تماس حاصل فرمایید.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (43 امتیاز)