تامین نیروی تشریفات نمایشگاهی

تامین نیروی تشریفات نمایشگاهی یکی از دغدغه های شرکت هایی است که می خواهند حضوری متفاوت در نمایشگاه در بین رقیبان خود داشته باشند. در داخل و همچنین خارج ایران در طول سال، نمایشگاه های متعددی برگزار می گردد. شرکت ها نیز در این نمایشگاه ها حضور پیدا می کنند. بعضی از شرکت ها با استراتژی و برنامه ریزی برای رسیدن به هدف و بعضی دیگر بدون هدف.

مسلما کسانی که هدفشان فقط حضور در نمایشگاه نیست و می خواهند از این حضور به موفقیت هایی برسند، باید به تشریفات در نمایشگاه خود اهمیت ویژه ای بدهند. هر چند برای اشخاص بی هدف نیز به همین صورت است. یک غرفه نمایشگاهی نیاز به نیروها و تشریفاتی دارد که باید تامین شوند.

اما متاسفانه به دلیل عدم آگاهی از این تشریفات و یا تاثیر آن در غرفه نمایشگاهی بیشتر شرکت ها از تامین نیروی تشریفات نمایشگاهی غافل هستند. نیروهایی که برای تشریفات و پذیرایی در نمایشگاه در نظر گرفته می شوند باید افرادی آموزش دیده و حرفه ای در کار خود باشند.

استفاده از اشخاصی که هیچ شناختی از کار محول شده به آنها ندارند، می توانند باعث شکست و همچنین مشکل در غرفه شوند. پس مناسب تر است که شما از یک شرکت ارائه دهنده خدمات نمایشگاهی درخواست کنید که در تامین نیروی تشریفات نمایشگاهی به شما کمک کنند.

چرا شرکت خدمات نمایشگاهی زینو؟

مجموعه خدمات و پذیرایی نمایشگاه زینو، با توجه به سال ها تجربه و حضور موفق در نمایشگاه ها و ایونت های مختلف می تواند بهترین خدمات را در زمینه تشریفات نمایشگاهی به شما ارائه دهد. تیم این مجموعه از افرادی حرفه ای تشکیل شده که برای استخدام آنها تمام موارد مورد نیاز در نظر گرفته شده که مطمئن باشند بهترین افراد را در اختیار دارند.

از این رو اگر شما به دنبال یک شرکت تامین نیروی تشریفات خوب و مناسب هستید، زینو بهترین انتخاب است. جهت دریافت خدمات و یا مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۴۹۲۱۲۰۹۳۹۵۴۶۳۷۸۷ تماس حاصل فرمایید.

تامین نیروی تشریفات نمایشگاهی

استخدام نیروی نمایشگاهی

در ادامه به معرفی چند نمونه از نیروهایی که شما در غرفه نمایشگاهی خود به آنها نیاز دارید اشاره می کنیم.

نیروی غرفه دار نمایشگاه

نیروی غرفه دار در واقع همان نیرویی است که در پشت میز کانتر نمایشگاهی قرار دارد. این نیرو را می توان آبروی غرفه دانست. اولین شخصی که یک بازدیدکننده با او صحبت می کند، غرفه دار نمایشگاه است. به همین دلیل در صورتی که این شخص به وظایف خود مسلط نباشد ممکن است به جای جذب بازدید کننده، دفع آن صورت بگیرد.

یک نیروی غرفه دار باید علاوه بر تسط بر وظایف از نظر آداب معاشرت و روابط عمومی نیز در سطح بالایی باشد که بتواند در همان لحظه اول حس خوبی را به بازدیدکننده القا کند و او را به سمت غرفه شما جذب کند.

مهماندار غرفه نمایشگاهی

مهماندار غرفه نمایشگاه در زمینه پذیرایی از مهمانان شما فعالیت می کند. جهت تامین نیروی تشریفات نمایشگاهی مهماندار، شما باید مهمانداران آقا و خانم برای پذیرایی را مدنظر قرار بدهید این اشخاص نیز باید برای ارتباط با مشتری از شیوه های اصولی و آموزش داده شده استفاده کنند.

نیروی خدماتی غرفه

مانند هر برگزاری ایونت دیگری، غرفه نمایشگاهی نیز به نیروهایی نیاز دارد که در مواردی همچون نظافت، کمک، جابه جایی و حمل بار و وسایل و… کمک کنند. از این رو شما باید در لیست نیروهای خود، نیروی خدمات را نیز در نظر بگیرید.

بازاریاب

بازاریابی در محیط نمایشگاه از فضای بیرون متفاوت تر و همچنین موثرتر است. برای بازاریابی در غرفه از شیوه های بازاریابی محیطی استفاده می شود. اگر شما به طور مثال برای تبلیغات خود از یک بیلبورد تبلیغاتی استفاده کنید، کاربر فقط چند ثانیه آن را میبیند و می گذرد. اما تبلیغات محیطی می تواند چند دقیقه یک کاربر را درگیر کند.

در این تبلیغات با درگیر کردن و معاشرت بازدیدکنندگان، محصول یا خدمت را به آنها معرفی می کنند. شیوه های مختلفی برای اجرای این تبلیغات وجود دارد. سمپلینگ و پروموشن دو نمونه از این شیوه های بازاریابی می باشند که درصد بازگشت مشتری بالایی نیز دارند.

شرکت ارائه دهنده خدمات و تامین نیروی تشریفات نمایشگاهی شما، نیرو یا تیم بازاریابی را به شما معرفی می کند. آنها با توجه به خدمات و محصولات شما و همچنین نمایشگاه و … بهترین شیوه های بازاریابی را برای شما در نظر می گیرند.

بار من و کافه من

تامین نیروی بار من و کافه من

پذیرایی در نمایشگاه یکی از مهمترین مواردی است که شما باید در تشریفات نمایشگاهی به آن توجه کنید. استخدام نیروهای بارمن و کافه من نمایشگاهی به شما کمک می کند بهترین پذیرایی را از مهمانان خود داشته باشید. شما می توانید در منوی پذیرایی خود انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای مناسب پذیرایی در غرفه را در نظر بگیرید.

پذیرایی مناسب از مهمانان مهمی که از شرکت های بزرگ خواهید داشت نیز بسیار مهم است. همچنین باید جایگاهی را برای پذیرایی از آنها نیز در نظر بگیرید.

نیروهای دیگر

غرفه نمایشگاهی می تواند وسعت متفاوتی داشته باشد. همچنین با توجه به نوع نمایشگاه، نوع کسب و کار شما، محل برگزاری نمایشگاه و… نیاز شما به نیروهای نمایشگاهی متفاوت است. در بالا به نیروهایی اشاره کردیم که اکثر غرفه ها به آنها نیاز دارند.

اما نیروهای دیگری هستند همچون عکاس و تصویربردار نمایشگاه، مترجم، عروسک گردان، تراکت پخش کن، پاسخ دهنده سوالات، داد زن و… که شما ممکن است به هر کدام از آنها نیاز داشته باشید.

اما نیازی نیست شما وقت و تمرکز خود را روی این مساله که به چه نیروهایی نیاز دارید و چگونه باید تامین نیروی تشریفات نمایشگاهی را انجام دهید، بگذارید. کافی است به یک شرکت معتبر خدمات نمایشگاهی همچون زینو مراجعه کنید و همه کارها را به آنها بسپارید. آنها می دانند که شما به چه چیزی نیاز دارید و بهترین نیروها را در اختیار شما قرار می دهند.

اگر شما هزینه محدودی برای غرفه در نظر گرفته اید نیز نگران نباشید، کارشناسان زینو با هزینه و بودجه شما نیروهای لازم را معرفی می کنند. در واقع یکی از وظایف این تیم، برنامه ریزی مناسب با توجه به بودجه شما می باشد. به صورتی که بودجه شما در بهترین مسیر و به بهترین شکل استفاده شود.

بیشتر بخوانید: چیدمان و غرفه آرایی نمایشگاه ، تامین نیروی اینفورمیشن نمایشگاه ، آداب حضور در نمایشگاه