تامین نیروی اینفورمیشن نمایشگاه

در تمام غرفه های نمایشگاهی نیاز به تامین نیروی اینفورمیشن می باشد. اما این نیرو و شخص چه وظایفی دارد؟ چه نکاتی را باید مدنظر قرار دهد؟ چگونه می تواند خدمات بهتری ارائه دهد؟ و سوالات دیگری که باید هنگام استخدام این شخص شما به این موارد توجه داشته باشید. ما در ادامه سعی می کنیم چند نمونه از این موارد را برای شما توضیح دهیم.

متاسفانه شرکت هایی که برای حضور در نمایشگاه آماده می شوند، به هر چیزی توجه می کنند به غیر از تامین نیروی مناسب غرفه نمایشگاهی. حضور افرادی متخصص و کاربلد که بتوانند در جایگاه خود بهترین خدمات را ارائه دهند در غرفه نمایشگاهی بسیار مهم است. در واقع این افراد می توانند برای کسب و کار شما مشتری بیشتری را جذب کنند و حتی در صورت عدم انتخاب مناسب، مشتری ها را نیز از دست بدهند.

شرکت خدمات نمایشگاهی زینو، با تجربه چندین ساله خود، می تواند بهترین نیروهای نمایشگاهی را در اختیار شما قرار دهد. شما کافی است با این مجموعه با شماره های ۰۹۱۲۹۴۴۹۲۱۲۰۹۳۹۵۴۶۳۷۸۷ تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت مشاوره رایگان، نیروهای مورد نیاز شما تامین خواهد شد.

نیروی اینفورمیشن کیست؟

این نیرو شخصی است (خانم یا آقا فرقی نمی کند وگاهی با لباس فرم نیز می باشد) که پشت میز ورودی غرفه می نشیند و بازدیدکنندگان را به داخل غرفه هدایت می کند. به این شخص نیروی کانتر یا پاسخگو نیز گفته می شود.

یکی از موارد مهمی که در غرفه نمایشگاهی باید به آن توجه کنید، حضور شخصی است که به بازدیدکنندگان خوش آمد بگوید و بتواند پاسخگوی سوالات آنها باشد. این شخص باید با کسب و کار شما کاملا آشنا باشد و اطلاعات کافی و لازم را در اختیار داشته باشد. این مورد برای پاسخگویی بهتر نیاز است.

ویژگی ها و وظایف اینفورمیشن

ویژگی ها و وظایف اینفورمیشن

از مهمترین وظایف یک نیروی اینفورمیشن، بررسی بازدیدکنندگان و تبدیل آنها به مشتری است. شخصی که این مسئولیت را به عهده می گیرد باید به موارد زیر مسلط باشد:

  • به محصولات و یا خدمات شما به خوبی آشنایی داشته باشد.
  • شرکت شما را به خوبی بشناسد.
  • با امکانات شما آشنا باشد و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار داشته باشد.
  • روابط عمومی و فن بیان بسیار بالایی داشته باشد.

داشتن اطلاعات مورد نیاز از شرکت و محصول شما برای یک نیروی اینفورمیشن مهم است. از این رو که او باید بتواند به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دهد و با فن بیان بالا آنها را به سمت غرفه و کسب و کار شما جذب کند. به همین دلیل نداشتن اطلاعات کافی می تواند باعث شکست در هدف او شود.

بازدیدکنندگان به راحتی می توانند متوجه شوند که شخصی که با آنها صحبت می کند، تسلط کافی بر کسب و کار شما دارد یا خیر. در صورتی که مشتری نتواند اطلاعات لازم را دریافت کند، از ورود به غرفه شما و همچنین استفاده از خدمات و محصولات شما پشیمان می شود.

جمع آوری اطلاعات بازدیدکنندگان

گاهی برای بازاریابی و یا تحلیل فرآیند غرفه شما نیاز به آمارگیری از بازدیدکنندگان دارید. نیروی اینفورمیشن باید اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی و شماره تماس بازدیدکنندگان را ثبت کند و بتواند گزارشی از بازخوردها، سوالات و .. به شما بدهد.

از این رو شخصی که برای این کار در نظر می گیرید نباید صرفا یک نویسنده باشد، بلکه باید بتواند در جذب مشتری موفق عمل کند و علاوه بر این آماری به شما ارائه دهد که شما بتوانید از آنها استفاده های مفیدی کنید. نه اینکه فقط یک نوشته هایی در اختیار داشته باشید که به شما اطلاعات مفیدی  ندهند.

جذب مشتری با بررسی بازدید کننده

جذب مشتری در غرفه نمایشگاهی

یک نیروی اینفورمیشن به محض ورود یک بازدید کننده باید با رویی خوش و فن بیان بالا مشتری را جذب کند. بتواند با اطلاعات کاملی که از کسب و کار شما دارد، توضیحات مختصر و جذب کننده ای به بازدید کننده غرفه نمایشگاهی شما ارائه دهد. همچنین هر سوال فنی و یا تخصصی او را نیز پاسخ بدهد.

به این صورت بازدیدکننده با دریافت سریع ویژگی های مهم محصول یا خدمت شما، و دریافت پاسخ سوالاتی که در ذهنش است به کسب و کار شما جذب می گردد. علاوه بر این، اینفورمیشن باید بازدیدکنندگانی که درصد بالایی از مشتری شدن را دارند در آمار مورد قبل، نشانه گذاری کند که در صورت نیاز برای جذب آنها فعالیت هایی انجام شود.

برای تامین نیروی نمایشگاهی متخصص چه کنیم؟

تامین نیروی اینفورمیشن خوب و متخصص یک امری است که نباید با سهل انگاری صورت بگیرد، بلکه باید حساسیت بالایی در انتخاب این شخص داشته باشید. در توضیحات ارائه شده، به این موضوع که این شخص چه میزان در جذب مشتری می تواند موثر باشد توضیحات لازم را برای شما آوردیم.

به همین دلیل توصیه می گردد برای تامین نیرو نمایشگاهی، همچون اینفورمیشن، نیروی پذیرایی در نمایشگاه و دیگر نیروهای تشریفات نمایشگاهی از یک شرکت خدمات نمایشگاهی معتبر و باسابقه کمک بگیرید. مجموعه ای که بتواند با در نظر گرفتن بودجه و شرایط کسب و کار شما بهترین امکانات و نیروها را دراختیار شما قرار دهد.

شرکت های خدمات نمایشگاهی با تسلطی که بر غرفه نمایشگاهی دارند، بهترین نیروها را استخدام می کنند. نیروهایی که آموزش لازم را دیده باشند و بتوانند وظیفه خود را به طور صددرصدی کامل و خوب انجام بدهند.

بهترین شرکت خدمات نمایشگاهی برای تامین نیروی اینفورمیشن

زینو به عنوان یکی از بهترین شرکت های خدمات و پذیرایی نمایشگاهی در ایران، می تواند تمام خدمات مورد نیاز شما از برپایی غرفه تا برنامه ریزی و تامین نیروهای مورد نیاز را برای شما انجام دهد. این مجموعه می تواند نیرو یا نیروهایی که شما برای اینفورمیشن غرفه نمایشگاهی خود نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهد.

شما می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. از مشاوره و راهنمایی آنها بهره مند شوید و غرفه ای متفاوت تر از رقیبان خود داشته باشید. در دنیای پررقابت کسب و کارها، نداشتن برنامه مناسب و کمک نگرفتن از افراد متخصص می تواند باعث شکست شما و از دست رفتن بودجه و هزینه های شما گردد. یک غرفه نمایشگاهی می تواند در جذب مشتری و قرارداد برای شرکت شما بسیار موثر واقع شود. اگر یک شرکت خوب خدمات نمایشگاهی در کنار شما باشد.