پذیرایی در غرفه نمایشگاهی

یک غرفه موفق، غرفه ای است که بتواند همه موارد مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت و هدف را در نظر داشته باشد. یک از مواردی که برای جلب مشتری در غرفه نمایشگاهی بسیار مهم است، پذیرایی در غرفه نمایشگاهی است.

انتخاب بهترین روش برای پذیرایی از مهمانان و بازدیدکنندگان در نمایشگاه همیشه موردنظر غرفه داران بوده است و به آن اهمیت زیادی داده اند. برای هر رویداد باید پذیرایی مناسب آن در نظر گرفته شود و نمیتوان یک شیوه را برای همه ایونت ها به کار گرفت.

از این رو برای غرفه نمایشگاهی خود باید از یک فرد تخصص و آموزش دیده در زمینه پذیرایی نمایشگاهی کمک بگیرید که بتواند بهترین شیوه و نوشیدنی و خوراکی را برای غرفه نمایشگاهی شما آماده کند. در ادامه نکاتی برای داشتن یک پذیرایی خوب و مناسب ذکر شده، با ما همراه باشید.

چرا باید پذیرایی در غرفه نمایشگاهی خود داشته باشیم؟

تامین نیرو پذیرایی نمایشگاهی

نمایشگاه ها مکان مناسبی برای بستن قرارداد با شرکت های بزرگ می باشد. از این رو هنگامی که مدیران این شرکت ها برای بازدید از غرفه شما می آیند باید بتوانید با آنها به بهترین نحو ارتباط برقرار کنید و از آنها به خوبی و آنگونه که درخور و شایسته آنهاست پذیرایی کنید.

علاوه بر این شما مهمانان و بازدید کنندگان زیادی خواهید داشت که می خواهید با آنها ارتباط بگیرید و سعی کنید آنها را جذب کنید. از این رو بهتر است با برنامه ریزی برای پذیرایی در غرفه نمایشگاهی، جذب مشتری خود را بالا ببرید.

نکاتی برای پذیرایی در غرفه

نکات مهمی هستن که شما باید برای پذیرایی در غرفه نمایشگاهی آن ها را در نظر بگیرید.

  • از خوراکی ها و تنقلات پرحجم در منو خود استفاده نکنید.
  • می توانید از انواع تنقلات، نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین شیرینی های کوچک برای پذیرایی استفاده کنید.
  • منو انتخابی شما برای پذیرایی باید با فرهنگ و موضوع غرفه نمایشگاهی و همچنین شرکت همخوانی داشته باشد.
  • به عنوان یک روش بازاریابی و تبلیغاتی می توانید کارت کوچکی تهیه کنید و آن را روی بسته های پذیرایی بچسبانید. به این صورت نام برند شرکت صاحب غرفه در ذهن بازدیدکنندگان بیشتر می ماند.
  • اخمو نباشید. رفتار شما در جذب مشتریان بسیار موثر است. از این رو نباید اخمو یا گرفته باشید. سعی کنید با رویی خوش و لبخند از بازدید کنندگان پذیرایی کنید.
  • شما می توانید کاری متفاوت انجام دهید و به جای پذیرایی با خوراکی، محصول کوچکی را به بازدیدکنندگان و مشتریان بدهید که به عنوان یادگاری باشد و نام برند شرکت غرفه دار روی آن ثبت شده باشد.
  • استفاده از صندلی برای نشستن بازدیدکنندگان نیز امری است که می تواند به شما در پذیرایی بهتر کمک کند.
  • می توانید هنگام پذیرایی با افراد ارتباط برقرار کنید و با روابط عمومی بالا، توضیحاتی را درباره محصول به بازدید کننده ارائه دهید.

موارد مختلفی هستند که شما می توانید با انجام آنها پذیرایی در غرفه نمایشگاهی خود را بهتر و بهتر کنید. یکی از موراد مهم این است که پذیرایی یک امر تخصصی است. از این رو بهتر است آن را به اشخاصی بسپارید که در این زمینه تخصص و تجربه دارند.

شرکت تشریفات و پذیرایی در نمایشگاه زینو، با سال ها تجربه و همچنین تیمی متخصص و آموزش دیده می تواند در این زمینه شما را همراهی کند. مسلما برنامه ریزی برای تعداد بالایی از مهمانان برای شما سخت است. کافی است کارها را به تیم زینو بسپارید و با خیالی آسوده تمرکز خود را روی قسمت های دیگر غرفه قرار دهید.

به چه مواردی برای پذیرایی موفق نیاز داریم؟

پذیرایی موفق نمایشگاهی

شما باید برای داشتن یک پذیرایی در غرفه نمایشگاهی مناسب مواردی را برنامه ریزی کرده و در نظر بگیرید.

بودجه را مدنظر داشته باشید

بودجه هر شرکت برای پذیرایی متفاوت است. شما باید با توجه به بودجه خوراکی های مناسبی را تهیه کنید. در نظر داشته باشید که چه مقدار خوراکی باید تهیه شود و با این بودجه چه نوع باید تهیه کنید.

مدیریت نیروهای پذیرایی

افرادی که برای پذیرایی در غرفه نمایشگاهی حضور پیدا می کنند باید اطلاعات کاملی از نمایشگاه داشته باشند.

به جزییات دقت کنید

قبلا نیز ذکر کردیم که توجه به نوع محصول و یا خدمت و همچنین نوع نمایشگاه برای پذیرایی بسیار مهم است. باید تمام جزییات را به دقت بررسی کنید. به طور مثال در یک نمایشگاه بین الملل شما می توانید با هدف ترویج فرهنگ خود، حال و هوا و غرفه را آماده کنید.

بهترین نیروها را استخدام کنید

برای استخدام یک تیم خوب، وسواس به خرج بدهید. از تیمی کمک بگیرید که بتوانند با تجربه و تخصصی که دارند بهترین برنامه ریزی پذیرایی را برای شما انجام دهند.

مدیریت موارد ناگهانی و پیش بینی نشده

یک تیم خوب پذیرایی در غرفه نمایشگاهی باید توانایی این را داشته باشد که در صورتی که مسائلی پیش بینی نشده اتفاق افتاد، خونسردی خود را حفظ کند و سریعا یک راه حل برای آن پیدا کند.

تهیه منو مناسب

یکی از مهمترین کارهایی که در پذیرایی باید انجام دهید، تهیه یک منو خوب و مناسب است. منویی که تمام مواردی که قبلا اشاره کردیم را مدنظر داشته باشد.

لوازم پذیرایی مورد نیاز

لوازم پذیرایی در نمایشگاه

برای پذیرایی در غرفه نمایشگاهی ممکن است به لوازم متعددی نیاز داشته باشید. از جمله:

  • میز که می تواند چوبی، فلزی و یا شیشه ای باشد.
  • صندلی که در انواع چوبی، چرم و فلزی می تواند استفاده شود.
  • ویترین ساده و یا LED دار
  • مبلمان
  • وسایلی برای تهیه نوشیدنی و غذا مانند چای ساز، اسپرسو ساز، یخچال، ماکروویو و آب سرد کن
  • و….

کلام آخر….

همانطور که بارها اشاره کردیم، شما برای اینکه بتوانید به هدفی که دارید برسید و همچنین هزینه و بودجه خود را بدون برنامه ریزی خرج نکنید، باید از افراد متخصص در زمینه پذیرایی در غرفه نمایشگاهی کمک بگیرید. تیم زینو، با تامین نیروهای نمایشگاهی مورد نیاز شما می تواند شما را در رسیدن به هدفتان کمک کند.

برای ارتباط با کارشناسان شرکت پذیرایی نمایشگاهی زینو و همچنین دریافت مشاوره رایگان کافی است با شماره های ۰۹۱۲۹۴۴۹۲۱۲۰۹۳۹۵۴۶۳۷۸۷ تماس حاصل فرمایید. کارشناسان زینو با ارائه بهترین نظرات شما را در رسیدن به هدف و همچنین جذب مشتری با بودجه در نظر گرفته شده، همراهی می کنند.

5/5 - (3 امتیاز)